Beantwoorden
Raspberrian
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Alles op zijn plek! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Google Chromecast 4k Telenet TV app problemen

Ik heb onlangs de nieuwe Google Chromecast met afstandsbediening gekocht. Daarop heb ik de Telenet TV app geïnstalleerd.
Dit werkt op zich prima, maar niet volledig vlekkeloos.
Met momenten valt het beeld weg en word het zwart. Door op 'back' te drukken en het kanaal terug te openen is het probleem weg. Maar niet ideaal als je iets aan het volgen bent.
Ook krijg ik op random momenten plots een buffer spinner in beeld. Na enkele seconden is dit ook weg.
Ik vind alleen in de app geen instelling om het bufferen/kwaliteit aan te passen. Enkel de mogelijkheid om de netwerk snelheid te testen en volgens die test is het netwerk uitstekend.

0 Likes
17 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Google Chromecast 4k Telenet TV app problemen

@NoFate 

Die uitspraak moet je mee oppassen he want ze geven daar wel om en wordt ook behandeld dat probleem enkel is het geen hoogste prioriteit. Eerst intern over naar het geheel nieuwe systeem alvorens de andere problemen ook opgelost kunnen worden. 

Met een half werkend nieuw systeem kun je geen probleem oplossen wel met een heel nieuw werkend systeem. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
NoFate
Freshman Meerweter
Berichten: 130
BINGO! De volle 100! Topicwurm! De vlam zit erin.

Google Chromecast 4k Telenet TV app problemen

Oppassen met uitspraken??? Sorry hoor, het probleem sleept al 2 jaar aan op de flow app, dan kan je wel zeggen dat de IT dienst van Telenet waardeloos is... 

Het is leuk dat ze nieuwe apps aankondigen.maar sorry, wij zijn GEEN beta testers

0 Likes
JohnnyBee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Wereld gedichtendag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Google Chromecast 4k Telenet TV app problemen

Heb hier ook last van op een Mi-Stick. Behoorlijk vervelend !

0 Likes