Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Herhaalde (serie)opnames Play 4 (Telenet)

Er worden op mijn tv box opnames gedaan van programma's die herhaald worden, maar op een andere zender. Bijvoorbeeld een programma word eerst uitgezonden en opgenomen op play4, ik bekijk die (serie)opname en wis deze. Later word dat programma door play 5 herhaald en wederom opgenomen. Is het probleem van herhaalde opnames nu nog steeds niet opgelost? Het blijkt ook dat er alleen naar het programma gekeken word bij serie opname, op welke zender dat maakt niet uit. Voorlopig heb ik dit alleen met serieopnames van play 4

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Opnames van herhalingen op andere zender

0 Likes
6 reacties
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Herhaalde (serie)opnames Play 4 (Telenet)

Is ook bij andere programma's en zenders zo, zou afhangen van codenummer dat de zender aan het programma geeft. Wanneer telenet denkt dat het een "andere" aflevering is komt hij binnen...

Om dat volledig te vermijden moet je volgens mij af en toe kijken bij geplande opnames, daar kun je de serie nog volledig annuleren, maar dan krijg je ook niets meer, ik denk niet dat het per jaargang werkt.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Herhaalde (serie)opnames Play 4 (Telenet)


@Theo2  schreef:

... knip ...

Om dat volledig te vermijden moet je volgens mij af en toe kijken bij geplande opnames, daar kun je de serie nog volledig annuleren, maar dan krijg je ook niets meer, ik denk niet dat het per jaargang werkt.


Ik denk het wel.Ik heb die ervaring toch, dat de digicorder een onderscheid maakt tussen de jaargangen van een serie. Zou het bij de TV box zoveel anders zijn?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5291
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Herhaalde (serie)opnames Play 4 (Telenet)

@StefaanHtv box en digicorder werken op een verschillende manier samen met de epg, en verschilt van zender tot zender dat de info in de epg niet of wel juist is aangevuld.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2673
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Herhaalde (serie)opnames Play 4 (Telenet)

best melden dit probleem bij telenet dat de box de opnamen van  play 4 play 5 zenders blijft opnemen in serie

dit kan geen kwaad maar dit is niet de bedoeling dat je zelf alles moet wissen

en na een tijd weet je niet wat wel en niet gezien hebt

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Herhaalde (serie)opnames Play 4 (Telenet)

Ik heb hetzelfde met de Keuringsdienst Van Waarde. Dit wordt op NPO 3 uitgezonden en herhaald op NPO 1 en wordt ook 2x opgenomen. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het feit dat dit op 2 verschillende zenders verschijnt.

Of dit op de digicorder niet zou gebeuren heb ik geen idee van. Heb het alleszins nooit gemerkt met de digicorder maar misschien ook nooit een herhaling op een andere zender voorgehad.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2673
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Herhaalde (serie)opnames Play 4 (Telenet)

box probleem best melden

vertraagd netwerk er mee onnodig opnemen voor niets

0 Likes