24779
netweters
|
152645
antwoorden
|
20726
vragen
|
Heb mijn tv box geïnstalleerd en super tevreden. Heb onlangs een 2 de tv geïnstalleerd in de slaapkamer. Had hier nog geen Digibox geïnstalleerd omdat ik dacht ik wacht op de nieuwe tv box ( leek me een beetje dom om een aan te vragen en deze dan na een paar weken te moeten inwisselen). Bij navraag bij klantendienst blijkt nu dat ik geen tweede tv box kan krijgen. Enkel een Digibox is mogelijk ok dan maar vragen of ik de oude kan houden en dit is niet mogelijk moet dus de oude terugsturen en een nieuwe aanvragen. Heeft er iemand ervaring mee ? Liefst van al had ik natuurlijk liever een 2 de tv box.
Ik heb hier enkele dagen geleden zelf een post over gemaakt (met oplossing): https://www.netweters.be/t5/Telenet-TV-box/2de-TV-Box/m-p/54111
wacht nog even voor een 2de telenet box (de nieuwste 4G) rond februari word deze voor het grote volk beschikbaar 😉
dan zal je een 2de kunnen aanvragen denk ik, maar weet wel dat je uw beschikbare Cloud ruimte deelt over alle boxen in huis die je aansluit, dus je zal niet elke keer op elke box 200 uur kunnen opnemen.
je hebt 1 maal 200 uur opname die over alle boxen worden verdeeld.
dus als je in huis met 2 personen iets opneemt en de ene verwijderd een opname en jij moet die nog zien dan is die weg voor beiden.
Normaal kan je een 2de tvbox aanvragen. Deze zal dan wel door een gratis technieker moeten worden geïnstalleerd. Hiervoor contacteer je het tvbox-team op 015/33.44.88
@m-jan20Je linkt werkt blijkbaar niet. @Ex-Netweter Hier de link waar @m-jan20 naar verwees:
https://www.netweters.be/t5/Telenet-TV-box/2de-TV-Box/m-p/54111
Bedankt,
intussen via speciale tel nr inderdaad 2 de box besteld maar wacht nog steeds op levering. Blijkbaar is er momenteel een stock probleem.
Heeft er in tussentijd iemand al even nieuwe tv box ontvangen. Bij mij nog steeds niets geleverd en zelfs geen track& tracé mail. Wacht nu al 3 weken na de bevestiging van bestelling.
@Ex-Netweter schreef:Heeft er in tussentijd iemand al even nieuwe tv box ontvangen. Bij mij nog steeds niets geleverd en zelfs geen track& tracé mail. Wacht nu al 3 weken na de bevestiging van bestelling.
Een nieuwe tv box kan normaal gezien niet zomaar worden opgestuurd, dit moet door een technieker worden geïnstalleerd. Via Mijn Telenet kan je bekijken wanneer er een afspraak is gemaakt om een technieker de box te laten installeren.
@m-jan20 schreef:
@Ex-Netweter schreef:Heeft er in tussentijd iemand al even nieuwe tv box ontvangen. Bij mij nog steeds niets geleverd en zelfs geen track& tracé mail. Wacht nu al 3 weken na de bevestiging van bestelling.
Een nieuwe tv box kan normaal gezien niet zomaar worden opgestuurd, dit moet door een technieker worden geïnstalleerd. Via Mijn Telenet kan je bekijken wanneer er een afspraak is gemaakt om een technieker de box te laten installeren.
Klopt niet, ik heb 2 weken geleden bij mijn zus zo'n nieuwe TV Box geïnstalleerd die ze had ontvangen via de post. Denk ergens eind oktober of begin november dat hij niet per se moet geïnstalleerd worden door een technieker van Telenet. En hij werkt toch goed bij haar, ze kan de box instellen op 4K, kan Netflix bekijken, ...
Een nieuwe tv box kan normaal gezien niet zomaar worden opgestuurd, dit moet door een technieker worden geïnstalleerd. Via Mijn Telenet kan je bekijken wanneer er een afspraak is gemaakt om een technieker de box te laten installeren.
Hier is hij ook via pakjesdienst aangekomen.
Met daarin de benodigdheden om de oude digicorder gratis terug te sturen