Beantwoorden
Cyber_Yanni
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Leesbeest! Leesclubje starten?

Hoe 2de TV-box aanvragen?

Heb mijn tv box geïnstalleerd en super tevreden. Heb onlangs een 2 de tv geïnstalleerd in de slaapkamer. Had hier nog geen Digibox geïnstalleerd omdat ik dacht ik wacht op de nieuwe tv box ( leek me een beetje dom om een aan te vragen en deze dan na een paar weken te moeten inwisselen). Bij navraag bij klantendienst blijkt nu dat ik geen tweede tv box kan krijgen. Enkel een Digibox is mogelijk ok dan maar vragen of ik de oude kan houden en dit is niet mogelijk moet dus de oude terugsturen en een nieuwe aanvragen. Heeft er iemand ervaring mee ? Liefst van al had ik natuurlijk liever een 2 de tv box.

0 Likes
9 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2250
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Hoe 2de TV-box aanvragen?

Ik heb hier enkele dagen geleden zelf een post over gemaakt (met oplossing): https://www.netweters.be/t5/Telenet-TV-box/2de-TV-Box/m-p/54111


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5324
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe 2de TV-box aanvragen?

wacht nog even voor een 2de telenet box (de nieuwste 4G) rond februari word deze voor het grote volk beschikbaar 😉

dan zal je een 2de kunnen aanvragen denk ik, maar weet wel dat je uw beschikbare Cloud ruimte deelt over alle boxen in huis die je aansluit, dus je zal niet elke keer op elke box 200 uur kunnen opnemen.

je hebt 1 maal 200 uur opname die over alle boxen worden verdeeld.

dus als je in huis met 2 personen iets opneemt en de ene verwijderd een opname en jij moet die nog zien dan is die weg voor beiden.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Hoe 2de TV-box aanvragen?

Normaal kan je een 2de tvbox aanvragen. Deze zal dan wel door een gratis technieker moeten worden geïnstalleerd. Hiervoor contacteer je het tvbox-team op 015/33.44.88

@m-jan20Je linkt werkt blijkbaar niet. @Cyber_Yanni Hier de link waar @m-jan20 naar verwees:

https://www.netweters.be/t5/Telenet-TV-box/2de-TV-Box/m-p/54111

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Cyber_Yanni
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Leesbeest! Leesclubje starten?

Hoe 2de TV-box aanvragen?

Bedankt,

 

intussen via speciale tel nr inderdaad 2 de box besteld maar wacht nog steeds op levering. Blijkbaar is er momenteel een stock probleem.

0 Likes
Cyber_Yanni
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Leesbeest! Leesclubje starten?

Hoe 2de TV-box aanvragen?

Heeft er in tussentijd iemand al even nieuwe tv box ontvangen. Bij mij nog steeds niets geleverd en zelfs geen track& tracé mail. Wacht nu al 3 weken na de bevestiging van bestelling.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2250
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Hoe 2de TV-box aanvragen?


@Cyber_Yanni  schreef:

Heeft er in tussentijd iemand al even nieuwe tv box ontvangen. Bij mij nog steeds niets geleverd en zelfs geen track& tracé mail. Wacht nu al 3 weken na de bevestiging van bestelling.


Een nieuwe tv box kan normaal gezien niet zomaar worden opgestuurd, dit moet door een technieker worden geïnstalleerd. Via Mijn Telenet kan je bekijken wanneer er een afspraak is gemaakt om een technieker de box te laten installeren. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 491
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Hoe 2de TV-box aanvragen?


@m-jan20  schreef:

@Cyber_Yanni  schreef:

Heeft er in tussentijd iemand al even nieuwe tv box ontvangen. Bij mij nog steeds niets geleverd en zelfs geen track& tracé mail. Wacht nu al 3 weken na de bevestiging van bestelling.


Een nieuwe tv box kan normaal gezien niet zomaar worden opgestuurd, dit moet door een technieker worden geïnstalleerd. Via Mijn Telenet kan je bekijken wanneer er een afspraak is gemaakt om een technieker de box te laten installeren. 


Klopt niet, ik heb 2 weken geleden bij mijn zus zo'n nieuwe TV Box geïnstalleerd die ze had ontvangen via de post. Denk ergens eind oktober of begin november dat hij niet per se moet geïnstalleerd worden door een technieker van Telenet. En hij werkt toch goed bij haar, ze kan de box instellen op 4K, kan Netflix bekijken, ...

Ex-Netweter
 

Hoe 2de TV-box aanvragen?



Een nieuwe tv box kan normaal gezien niet zomaar worden opgestuurd, dit moet door een technieker worden geïnstalleerd. Via Mijn Telenet kan je bekijken wanneer er een afspraak is gemaakt om een technieker de box te laten installeren. 



Hier is hij ook via pakjesdienst aangekomen.
Met daarin de benodigdheden om de oude digicorder gratis terug te sturen

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2250
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Hoe 2de TV-box aanvragen?

Zeer interessant, zal het is navragen bij Telenet of ze ook voor mij via de post een tweede TV-Box zouden kunnen opsturen; bedankt! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes