24785
netweters
|
152662
antwoorden
|
20729
vragen
|
Beste, vorige week bij Proximus weggegaan wegens slechte service. Telenet kon snel installeren dus we hebben voor jullie gekozen. Installatie is gedaan maar cs1010 blijft op het scherm staan. Advies van klantendienst: wachten... Graag dringend oplossing voor dit probleem, van een slechte start gesproken!
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Cs1010
@Ex-Netweter
Het heeft te maken met de activatie van uw bestelling.
Waarschijnlijk heb je ergens de mededeling gekregen hoe lang dat kan duren. (enkele dagen).
Het gaat vermoedelijk voor deze termijn opgelost worden.
Je kan natuurlijk nog wel eens contact nemen, maar waarschijnlijk gaat dat niet onmiddellijk helpen.
Het zou vandaag ten laatste voor 14 uur opgelost zijn ... het kan toch niet de bedoeling zijn dat we nog verschillende dagen moeten wachten op activatie???
@Ex-Netweter Het is inderdaad wachten. De code wil zeggen dat de registratie van het toestel nog moet gebeuren.Normaal gezien is het een 3 tal uren wachten en dan zou het in orde moeten zijn.
Moest het daarna niet werken toch even de klantendienst bellen en vragen of ze kijken of de registratie al uitgevoerd is langs hun kant.
Ondertussen al 24 aan het wachten ...heb klantendienst al gebeld... ze zijn er mee bezig
Blijven bellen, en proberen doorverbonden te worden met de achterliggende diensten.
Mijn ervaring is dat "als" je de juiste medewerker te pakken krijgt, dit onmiddellijk kan opgelost worden.
Ik heb dit zelf ook moeten doen om mijn tweede box geactiveerd te krijgen.