25.528
netweters
|
157.686
antwoorden
|
21.291
vragen
|
Ik heb enkele programma’s die ik als serie had opgenomen waardoor deze als gepland staat. Nu zijn er geen volgende programma’s van en ik wil dit ook niet opnieuw volgen. Hoe kan ik deze uit geplande verwijderen. Terwijl het programma niet meer bereikbaar is en dus ook niet gewoon verwijderbaar!
Titel gewijzigd door EvaW11(mod) | Vorige titel: TV bediening delete herinneringen
Ik denk dat de vraag was om deze juist uit die lijst de verwijderen 🤔
Alles in die lijst kan je (op dezelfde manier) verwijderen, of er nu afleveringen gepland staan of niet… Leek me dus wat overbodig om dat uit te leggen
TV-box: kies de prullenmand
TV-app: swipe naar links of selecteer "bewerken" kies het programma en kies Verwijder
Er is gewoon geen mogelijkheid om dit met een vuilbakje te verwijderen omdat dat juist niet weergegeven wordt!
De app, heb ik ook nagezien en zie enkel hetgeen ik opgenomen heb, de geplande zie ik nergens staan.
@MarcPat schreef:
Er is gewoon geen mogelijkheid om dit met een vuilbakje te verwijderen omdat dat juist niet weergegeven wordt!
Je hebt toch weldegelijk een TV-box (zoals aangegeven in je originele bericht) of heb je nog een Digicorder?
@MarcPat schreef:De app, heb ik ook nagezien en zie enkel hetgeen ik opgenomen heb, de geplande zie ik nergens staan.
Hier voorbeelden op de TV-app (icm een TV-box) iOS (kan er anders uitzien op Android, maar daar kan ik niet mee helpen) via de website lukt het mij echter op een gelijkaardige manier.
Via deze knop switch je tussen opgenomen en gepland
Je kan dan de knop 'Bewerken' aantikken, eender welke serieopname aantikken en vervolgens op verwijderen klikken. (alles waar "0 afleveringen" bij staat zijn serieopnames van series die momenteel niet gepland staan)
Ja ik heb een TV boxje, piepklein maar doet zijn werk voortreffelijk. Ik heb nog maar enighe tijd een tv boxje zo klein dat ik het amper zie staan. Ik kom van orange waar ik nog een digicorder had en moest overgaan naar hun tv box en bedineingskastje, dat ik toch niet zo gebruiksvriendelijk vind. Dat van Telenet dat ik voor ik omschakelde was gaan bekijken valt beter mee. Ook niet zo gebruiksvriendelijk als ik zou willen maar een gigantisch pak beter dan orange. Dus was de overstap voor mij een must. Nu moet ik dit kastje nog gewoon worden en de app ook gewoon worden (via ipad). Daar heb ik uw oplossing inderdaad gevonden. Het is niet logisch dat dit via een app moet gezien er nog mensen zijn die niet over dergelijke apperatuur beschikken of totaal met app’ niet overweg kunnen. Het zou leuk zijn mochten ze aan die mensen ook denken. In ieder geval, dank voor de oplossing. Daar ik deze oplossing niet veel ga kunnen gebruiken moet ik zien dat ik het neit vergeet ;-).
@MarcPat schreef:Het is niet logisch dat dit via een app moet gezien er nog mensen zijn die niet over dergelijke apperatuur beschikken of totaal met app’ niet overweg kunnen. Het zou leuk zijn mochten ze aan die mensen ook denken. In ieder geval, dank voor de oplossing. Daar ik deze oplossing niet veel ga kunnen gebruiken moet ik zien dat ik het neit vergeet ;-).
Dat is het ding, normaal kan dit op het toestel zelf ook. Al kan ik daar niet meteen screenshots van maken 😉
Op de TV-box zou je bij geplande opnames dezelfde lijst moeten zien als op de app.
Je zoekt het programma, vervolgens heb je rechts een vuilbak en een potloodje om te selecteren. Waarom jij dat niet hebt is mij een raadsel, dat vraag je best eens aan de klantendienst.