Beantwoorden
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 92
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

Hoe lang kan je opnames op TV-box bewaren?

hoelang kan je opnames maximum bewaren met de nieuwe decorder?bij proximus was dit in 2015 toen maximum 2 maanden.

0 Likes
51 reacties
Ex-Netweter
 

Hoe lang kan je opnames op TV-box bewaren?

@Theo2 @Suzy ik weet niet of ik er goed aan doe om er ook nog eens foto's bij te doen over mijn series, bbc entertaiment, Ncis pater brouwn, ik wil het ook niet verwarrend maken, de foto's van  @louishufk geven al een duidelijk zicht ook al is mijn probleem iets anders en selecteer ik gewoon via tv gids mijn opnames en dan keuze serie of niet, het is een even groot probleem, ge krijgt alle jaartalen over u heen, dubbels en zelfs zonder info zodat je zelfs niet weer welke aflevering of jaartal het is.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Hoe lang kan je opnames op TV-box bewaren?

@Ex-Netweter, van jouw melding/probleem is er een ticket gemaakt ter onderzoek op 5/02. Het werd aangemaakt op basis van jouw voorbeelden van de opnames van BBC Entertainment en BBC First. Dit wordt dus zeker nagekeken. Men heeft trouwens vastgesteld dat dit probleem zich ook op de oude digicorders manifesteert. 

 

Het heeft dus effectief te maken met het feit dat die programma's geen duidelijke labels of voldoende informatie hebben, waardoor het systeem niet weet welke afleveringen herhalingen zijn en welke afleveringen nieuwe. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Hoe lang kan je opnames op TV-box bewaren?

De problemen bij het opnemen van series zijn, volgens mij, hoofdzakelijk te wijten aan de kwaliteit van de programma Database van Telenet (epg ?).  

Dan krijg je het typische computergedrag  "rommel" erin, "rommel" eruit in het Nederlands.

Dat valt op bij de BBC , maar soms ook bij ARD en soms zelfs dat men "Thuis" op één niet heeft.

Zolang men geen volledige en correcte database binnenkrijgt, is sleutelen aan software zinloos.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Hoe lang kan je opnames op TV-box bewaren?

@Theo2 wat u vermeld kan allemaal waar zijn, het enige wat wij als klant kunnen doen is het melden, maar dat wil niet zegen dat wij er vrede moeten mee nemen, als telenet het uitrolt zoals het nu is, gaat er een storm van klachten komen en terecht.

Jos

0 Likes
Ex-Netweter
 

Hoe lang kan je opnames op TV-box bewaren?

@Suzy antwoord op uw bericht van 12 02 2019, u vergeet wel dat ik alle problemen maanden voordien gemeld heb (niet alleen dit) en geen enkele van die problemen is opgelost, vanaf de eerste dag dat ik de box had heb ik gepoogd dit te melden, toen heeft het 14 dagen geduurd eer ik bij de dienst voor de tv box raakte, ik heb toen bijna 1 uur bezig geweest om alles door te geven, er zijn dossiers doorgegeven aan de verschillende diensten en werd gemeld ze gingen contact nemen, maanden later niets gehoord, en nu meld u dat er een nieuw dossier is gemaakt, wat is er met de vorige dossiers gebeurt? ik stel mij hier heel veel vragen bij en mijn geloof wat ze vertellen aan de telefoon al dan niet een dossier opgemaakt zit op een heel laag pitje.

Jos

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Hoe lang kan je opnames op TV-box bewaren?


@Ex-Netweter  schreef:

@Theo2 wat u vermeld kan allemaal waar zijn, het enige wat wij als klant kunnen doen is het melden, maar dat wil niet zegen dat wij er vrede moeten mee nemen, als telenet het uitrolt zoals het nu is, gaat er een storm van klachten komen en terecht.


100% akkoord Jos.

Ik wou enkele bereiken dat men dat probleem niet ergens tussen het lijstje zet van de programmeurs.

Dit kan prachtig door iemand anders behandelt, bijvoorbeeld de man  die die informatie inkoopt, hij kan onderhandelen met de leverancier. Dat moeten die IT jongens echt niet zelf doen, dan krijg je tenminste vooruitgang op twee fronten.

Gisterenavond weer NPO programma zonder ondertitels.... grr

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Hoe lang kan je opnames op TV-box bewaren?

@Theo2 wij kunnen alleen maar blijven melden, voor de rest is mijn vertrouwen ver zoek, zeker als jeroen telenet berichten rond stuurt alsof alles in orde is met ondertiteling enz.

Jos

0 Likes