24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Sinds vandaag de nieuwe Chromecast 4K geinstalleerd. Alle apps kan je vlot via daar installeren, alleen geen spoor van de Telenet TV app.
Ook via de mobiele app kan ik niet casten naar de TV, daar vind die mijn tv en/of Chromecast niet. In alle andere apps wel.
Dus het is echt de Telenet tv-app die niet compatibel lijkt. Hoe los je dit op?
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Chromecast 4K Telenet TV App
Kan je de app niet downloaden van de Google app store?
Even de chromecast updaten.
Hier reeds 2jaar in gebruik ,(probleemloos) krijgt regelmatig automatische update.Nieuw toestel best handmatig updaten.
@Yannick94 zeker dat je met een Belgisch account op google apps werkt, de app kan enkel op een Belgische App Store geïnstalleerd worden.
We hebben wel gemerkt dat op de google tv streamer problemen zijn
Heb ook deze toevallig ook
De oude versie moet werken die je in de tv steek achteraan
@luc55 ik heb ook de Google Streamer (laatste nieuwe versie) en nooit geen problemen hiermee.
Ik heb de Telenet TV app hier ook op draaien.
@Yannick94 heeft hier volgens mij de gewone chromecast 4K, dus niet de laatste Google streamer.
De Google TV app zou hier natuurlijk ook wel moeten op draaien. Best even kijken of je je Google account op België hebt staan. Op de buitenlandse playstore bestaat dit volgens mij niet. Weet wel als je en vpn hebt draaien op uw chromecast je hetzelfde probleem hebt, dus @Yannick94 heb je toevallig een vpn opstaan op je chromecast?
https://www.ping.fm/nl/installing-apps-on-chromecast/ hier vindt je hoe het moet
In het beging was er wel een probleem met de Google Streamer na de update was het in orde
De mijne kwam van fnac Frans toestel (Frankrijk )
De gewone 4 k toestel kwam van amazone was weer een Frans toestel gaaf geen probleem in het begin