Beantwoorden
jh995
Professional Beetjesweter
It's your ninth party! Dat loopt vlotjes. Follow the reader, reader! Leesbeest!

Issues bij casten vanuit Telenet TV-app in Spanje

Ik lees in de telenet reclame dat men met overal in de EU TV kan kijken met de App. Ik heb onlangs in Spanje dit uitgeprobeerd op de TV door te casten van mijn GSM naar een nieuw Somy Google smart TV. Dit werkt in principe goed, maar dan van kanaal veranderen is een ramp. Blijkbaar heeft het systeem 10 tot 15 minuten nodig om aan Mechelen te melden dat er niet langer gecast isnaar de TV, want daar valt het beeld weg bij kanaal verandering. De App geeft dan aan max. aantal bereikt. Dit begrijp ik niet goed want het App. beeld casten naar de TV is toch niet kijken op de App en op de TV. De GSM is in het geheel niet bruikbaar tijdens het casten. Ik kan normaal thuis op twee TVs met een kaartje kijken, dat is toch niet hetzelfde als op één TV en en een castende GSM?

Jan Houdijk

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Gebruik van casten naar tv in Spanje

1 reactie
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

Issues bij casten vanuit Telenet TV-app in Spanje

@jh995 ik dacht gelezen te hebben hier op het forum eens door iemand dat dit wel 2 keer is en niet 1 keer, kan fout zijn ook, werd toen aangeraden om dit via een andere optie te doen, de app op het toestel te zetten van telenet, maar daar je in het buitenland zit zal dit niet mogelijk zijn.

heb je geen andere optie om te kijken via de telenet app in Spanje??

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400