25.494
netweters
|
157.413
antwoorden
|
21.261
vragen
|
Mijn buurvrouw is ook klant bij Telenet (TV + Mobiel), maar geen internet (heeft ze helemaal niet nodig)
Nu kreeg zij onlangs volgende mail met het voorstel om haar AD2200 digicorder te ruilen voor een TV-box waarvoor ze dan ook internet dient aan te schaffen.
Ze betaalt momenteel voor TV+Mobiel rond de 50€/maand.
De digicorder vervangen door TV-box en overschakelen naar abonnement met internet er bij zou dus betekenen dat ze bijna het dubbele zou moeten betalen
Akkoord ze heeft dan internet, maar daar heeft ze niks aan. Ik denk trouwens dat er nog een heleboel (voor iets oudere) klanten zijn in hetzelfde geval.
Ik de mail van telenet zie ik nergens dat er eventueel alternatieven zijn. Iemand daar weet van?
@TsX schreef:Gemiste kans van telenet dus, echt spijtig dat ze de mensen niet de keuze geven om zelf te bepalen wat ze willen!
Die keuze is er wel, maar Telenet biedt ze pas aan nadat je aandringt. Telenet biedt "een oplossing op maat" voor tv-klanten die geen internetabonnement willen.
Dit vind je terug op volgende webpagina: https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/tvbox/tvbox-omruilen.html
Heb je geen internet van Telenet?
Om de Telenet TV-box te gebruiken, heb je internet van Telenet nodig. Bel ons op 015 66 66 66 of ga langs in je dichtstbijzijnde Telenet-winkel voor een oplossing op maat.
Waarschijnlijk zoals hierboven krijg je 6 maanden 25 euro korting... mooi, maar na die 6 maanden is het wel volle pot.
Neen, wie aandringt kan blijven tv-kijken zonder internetabonnement bij Telenet.
Als je nu nog een voordeel hebt hou het zo lang je nog kunt er zal een einde aan komen
Je ziet dat ze veel aan het stop zetten zijn
Moet het goedkoper zijn zal je een andere aanbieder moeten nemen als je niets meer vind bij Telenet
Zou toch nog eens zien je weet maar nooit dat je iets over hoofd gezien hebt dat wel nog bij jullie past
Wordt van de vakantie niet meer aangeboden tv zonder internet
En ze zijn alles aan het afbouwen