Beantwoorden
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Kan TV-box niet meer afsluiten

Na mijn vorige probleem met mijn tv-box(tv en tv-box vielen uit en starten vanzelf weer op alles terug naar fabrieksinstellingen) maar nu kan ik de TV-box en tv niet meer afsluiten.Zou het mogenlijk zijn ergens het oude model de digicorder te kopen of huren,de nieuwe tv-box en de updates zijn nog helemaal niet klaar voor de telenet klanten?

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan TV-box niet meer afsluiten

@Johny-1950 

Kan je, voor je terug kiest voor de digicorder, niet eens de tv-box om  gaan wisselen? (Als je dat al niet gedaan hebt).

Dan weet je toch al, met meer zekerheid, dat je sukkelde met een defect toestel.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Johny-1950
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Kan TV-box niet meer afsluiten

Ik had dat ook wel al gedacht maar op de helpdesk zei men mij even te wachten na de terugkeer naar de fabrieksinstellingen en af te wachten hoe het nu zou lopen,niet dus ik denk dus ook dat het de beste oplossing is van het toestel om te wisselen .Bedankt.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kan TV-box niet meer afsluiten

@Johny-1950 

Waar je nog wel moet op letten is of dat de afstandsbediening nog goed gekoppeld is aan de tv-box.

Indien ja, gewoon wisselen. Terugzetten naar fabrieksinstellingen is een kwestie van minuten, geen uren.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Kan TV-box niet meer afsluiten

Dit moet een instelling/incompatibiliteit zijn denk ik toch, als je het na een vervanging van de box nog hebt.

 

Ik zou CEC zowel op je tv als op de box eens uitzetten. Op de box heet die functie “auto tv aan/uit”, als ik me niet vergis. TV fabrikanten hebben dikwijls eigen benamingen voor de term CEC.

CEC is op zich mooi, maar geen exacte wetenschap...

 

https://www.homecinemamagazine.nl/2013/03/wat-is-hdmi-cec-simplink-anynet-bravia-sync-easy-link-etc/

 

 

 


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.