24757
netweters
|
152443
antwoorden
|
20707
vragen
|
Hallo,
Mijn huidige digicorder doet al een paar maanden vreemd: haperen, geluid valt soms weg etc. Maar ik zou wel graag de nieuwe cloud box willen natuurlijk.
Is deze al beschikbaar intussen?
Hartelijk dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Voorlopig nog niet.
Ik denk ook dat er nog geen datum is dat hij in omloop zou komen voor iedereen
En zou ik mezelf toch nog ergens als tester kunnen opgeven? Ik ben business klant en IT'er dus zou goede feedback kunnen geven aan Telenet.
Huidige digicorder gaat niet meer lang vuur maken vrees ik...
Inschrijving als tester gaat niet meer
https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/de-nieuwe-telenet-tv-box-test-hem-n...
Als ik hier zo boos wat er verteld word over de tv box is dat iets wat nog niet op punt staat. Te veel kinderziektes .. was bij de lancering van de digicorder ook zo ..heeft jaren geduurd voor die deftig werkte.
Ben benieuwd wat dat weeral zal kosten?
@Thailand evenveel als de digicorder nu 😉 en de lancering was gepland voor februari 2019 maar denk door de verlenging van de test periode en de vele bugs nog dat dit zal opschuiven naar een latere periode.
denk ook dat het beter is dat die box beter werkt om op het grote publiek los te laten want anders gaan er veel bellen om te melden dat hun box niet goed werkt en willen terug gaan naar de vorige versie.
of hier op het forum melding maken van de problemen met de box.
gelijk ik het nu ervaar op mijn telenet box is er nog veel werk aan om deze perfect te maken (al bestaat perfectie niet).
er zal wel altijd iets op te merken zijn over de box, alleen al de radiozenders die in een app staan of de zendervolgorde die niet perfect is om mee te werken zoals op de vorige digicorder.
maar mensen vergeten dat het een volledig andere box is die anders werkt en andere hard en software heeft dan de digicorders die ze daarvoor hadden.
het is van een ander bedrijf ook, de digiboxen en corders zijn van ADB en de nieuwe telenet box van Arris.
komt wel goed, en als je echt zoveel problemen hebt waarom ruil je hem niet om voor een nieuwe digicorder de laatste versie (niet de nieuwe telenet box) en van zodra je de nieuwe telenet box kan aanvragen kan je uw digicorder binnen doen en omruilen weer 😉
Het is inderdaad verstandiger om te wachten tot de meeste bugs er uit zijn. Ik zie bij een vriend die tester is veel te veel problemen. Ik vind het persoonlijk maar niks. De kwaliteit alleen al is zeer bedenkelijk. De ene dag zijn er ondertitels ..de dag erna niet .. geluid is slecht .. als je dat via een home cinema afspeelde .. echt bagger kwaliteit . Beeldkwaliteit is volgens mijn ook geen 1080i .. wazig . Radio zenders .. welke pipo die dat goed vind ?? Is totaal niet goed .
Ik denk niet dat ik een tv box wil . Ik denk er toch over om over te stappen naar een andere provider of terug satelliet te plaatsen .De kwaliteit van Telenet valt mij echt tegen . Zenders met digitaal geluid 1 Een ???? Maar dat is een andere discussie ..
Bij mij werkt de TV Box nagenoeg perfect. Dit lijkt me dus eerder regiogebonden te zijn die problemen. Mijn zus woont 2 straten verder en heeft ook geen enkel probleem. Ik werk rechtstreeks met utp-kabel, zus met powerlines.
Ben tester van in juli en heb dus al een en ander ervaren. Resets heb ik regelmatig gedaan en meestal met gunstig resultaat. Op dit ogenblik, sinds nieuwjaar, heb ik nog maar 1 bug gehad , met een opname, maar na een nieuwe poging kon ik die normaal afspelen. Waar ik echter geen antwoord op heb, is mijn vraag, en ik ben zeker niet alleen, of er gezorgd wordt, dat bij afspelen (zeker x2) het geluid blijft opstaan? Dit kon wel met de digicorder! Zo kon je trage films toch versneld bekijken. Ondanks een aantal verbeteringen met de TV-box, wil ik alleen hierom al terug naar mijn vorige digicorder.
Vraag is of dit nog kan als onze testperiode voorbij is en de nieuwe tv-box gecommercialiseerd wordt.
@verdomi schreef:Ben tester van in juli en heb dus al een en ander ervaren. Resets heb ik regelmatig gedaan en meestal met gunstig resultaat. Op dit ogenblik, sinds nieuwjaar, heb ik nog maar 1 bug gehad , met een opname, maar na een nieuwe poging kon ik die normaal afspelen. Waar ik echter geen antwoord op heb, is mijn vraag, en ik ben zeker niet alleen, of er gezorgd wordt, dat bij afspelen (zeker x2) het geluid blijft opstaan? Dit kon wel met de digicorder! Zo kon je trage films toch versneld bekijken. Ondanks een aantal verbeteringen met de TV-box, wil ik alleen hierom al terug naar mijn vorige digicorder.
Vraag is of dit nog kan als onze testperiode voorbij is en de nieuwe tv-box gecommercialiseerd wordt.
Het is inderdaad handig om met geluid te kunnen verderspoelen. Maar ik kijk films toch liever op het tempo van de film 🙂
Het al dan niet goed werken van de nieuwe TV box kan misschien ook te maken hebben met de binnen en zelfs de buiten bekabeling. Vandaag komen ze bij mij WIGO plaatsen met alles op en aan. Mijn bekabeling is volledig nieuw zowel binnen als buiten. Ik zit momenteel nog bij Proximus. Dus ik had niets voor Telenet van bekabeling. Dus is je bekabeling al 20 jaar of ouder zou ik dat toch ook eens nakijken of laten nakijken. In theorie opteer ik voor de nieuwe TV box, gezien zijn mogelijkheden. Maar praktijk zal het uitwijzen...