24811
netweters
|
152847
antwoorden
|
20746
vragen
|
Hallo ik heb sinds vandaag de nieuwe box ,maar ik kan niet inloggen op de nieuwe app. Grtzzz
@Ex-Netweter
Hij is toch geactiveerd uwe nieuwe box? Ook als je meerdere logins hebt, moet je zien dat je de juiste gebruikt.
Graag iets meer info 🙂
Wat gebeurt er precies? Welke login gebruik je? Kan je met deze login wel inloggen op Mijn Telenet? Kon je met deze login wel inloggen op de Yelo-app toen je nog de gewone digicorder had?
@Ex-Netweter
Als je naar volgende link gaat zie je het hoofdgebruiker nummer. Je kan dat eens gebruiken, als je het nog niet geprobeert hebt.
https://mijn.telenet.be/mijntelenet/login/overview.do?locale=nl
Ja ik heb de inlog gebruikt dat op alles werkte grtzz
Hmm , ik kan tv kijken en alles alles werkt perfect behalve de app lukt niet 😀
Tevens op de Telenet tv website lukt het ook niet .
@Ex-Netweter
Installeer het eens opnieuw, probeer nog eens in te loggen, lukt het niet, bel naar de klantendienst.
Dat probleem heeft zich nog voorgedaan en is blijkbaar opgelost geraakt. Dat zal nu ook wel zijn.
Groeten
Net gelezen dat het ook niet lukt met Telenettv.be
Gewoon bellen naar Telenet.
Laat ze daar maar uitzoeken wat er fout zit.
Had gisteren al gebeld maar ze wisten het ook niet en moest paar dagen afwachten zeiden ze .
Alvast bedankt voor jullie reacties
@Ex-Netweter graag ook even een screenshot posten van de fout die je te zien krijgt, als dat kan.
Bedankt!
Carl
TV Engineering
Nee nog niet ik ga eens terug naar de klantendienst Bellen 😀
werkt bij mij ook niet. ook niet op de pc