Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Kijklijst

Ik kan, ik denk vanaf update 4.14, niks meer verwijderen uit mijn kijklijst. Ik kan ze wel verwijderen, maar dit wordt precies niet opgeslagen en gesynchroniseerd want enkele ogenblikken later staat alles terug...heb dit probleem via TV-Box & app. Zeer vervelend! 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
10 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kijklijst

@m-jan20

Is update 4.13 niet de update van december?

Ik ben ook nog de gelukkige gebruiker van upd. 4.13 (26/02/19) en dat verwijderen lukt probleemloos via de app. Via de tv-box lukt het niet.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Kijklijst

@louishufk Ik bedoel inderdaad 4.14 (heb het ook even aangepast in post). Ik kan het verwijderen in de app en op TV-box zelf, maar na enkele ogenblikken komen de verwijderd items terug tevoorschijn...


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kijklijst

Ik krijg het niet voor elkaar via de TV-box, maar via de app of de site lukt het zonder problemen. Best is wel dat je het uit de lijst selecteert om te bewerken. Selecteer je het direct met de ok knop en druk je dan Kijklijst moet je misschien wel een keer meer proberen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Kijklijst

Ik verwijder ze door ze te selecteren en vervolgens (samen) te verwijderen. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Kijklijst

@m-jan20

Als je ze selecteert op de app en verwijdert, verdwijnen ze dan ook op tv uit de kijklijst? Je moet wel eventjes (op tv) de kijklijst verlaten en ernaar terugkeren. Bij mij verdwijnen ze daar ook onmiddellijk en blijven dan ook weg.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kijklijst


@m-jan20  schreef:

Ik kan, ik denk vanaf update 4.14, niks meer verwijderen uit mijn kijklijst. Ik kan ze wel verwijderen, maar dit wordt precies niet opgeslagen en gesynchroniseerd want enkele ogenblikken later staat alles terug...heb dit probleem via TV-Box & app. Zeer vervelend! 


@m-jan20, je zegt hierboven "enkele ogenblikken later", hoe lang moet je wachten voordat ze terug verschijnen? Heb zelf ook software versie 4.14 op mijn TV-box thuis staan en heb net 3 films via de app uit de kijklijst verwijderd. Op het eerste zicht lijken deze weg te blijven, vandaar dat ik het even vraag.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Kijklijst


@Suzy  schreef:

@m-jan20  schreef:

Ik kan, ik denk vanaf update 4.14, niks meer verwijderen uit mijn kijklijst. Ik kan ze wel verwijderen, maar dit wordt precies niet opgeslagen en gesynchroniseerd want enkele ogenblikken later staat alles terug...heb dit probleem via TV-Box & app. Zeer vervelend! 


@m-jan20, je zegt hierboven "enkele ogenblikken later", hoe lang moet je wachten voordat ze terug verschijnen? 


Dit gaat over halve minuut tot minuut. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Kijklijst


@louishufk  schreef:

Als je ze selecteert op de app en verwijdert, verdwijnen ze dan ook op tv uit de kijklijst?


Nee


@louishufk  schreef:

Je moet wel eventjes (op tv) de kijklijst verlaten en ernaar terugkeren. Bij mij verdwijnen ze daar ook onmiddellijk en blijven dan ook weg.

 


Dit doe ik uiteraard. Na enkele keren terug te gaan naar de kijklijst, komen ze terug tevoorschijn.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Kijklijst

@m-jan20, heb het zelf eens getest. Heb tweemaal verschillende items uit mijn Kijklijst verwijderd, gisteren en daarnet. Beide keren bleven de items weg en keerden ze niet terug in de Kijklijst. Zelf heb ik ook de 4.14 versie thuis op de TV-box staan en gebruik ik de 2.3.40 (18001) iOS TV-app via TestFlight geïnstalleerd. 

 

Heb je jouw TV-box al eens even gereset via de aan/uit knop achteraan sinds de update? Zo niet, zou ik dit eens proberen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Kijklijst

@Suzy Ik heb na 10 keer proberen alles eruit gekregen. Zal de TV-Box eens resetten via de knop achteraan als het probleem zich nog eens voordoet. Ik zag echter wij bij je post over "4.13 update" dat dit tussen de problemen stond dat nog niet 100% opgelost is geraakt. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.