Beantwoorden
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Volop in the game! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? De race is begonnen!

Krijg een nooit bekeken programma niet uit Kijk Verder

@Suzy 

Sinds de lay out verandering een paar maand geleden staat "Popquiz" van "VTM Go" in mijn Kijk Verder lijst en kan dit niet verwijderen.
Ik heb dit programma nooit bekeken!
Dit begint mij stilletjes meer en meer te ergeren.
Ik kijk via de TV box (V1).

Dit lijkt mee een bug die moet oplost worden.

Uiteraard al eens opnieuw opgestart....

Tags (1)
2 reacties
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

En staat deze in VTM GO misschien in Kijk Verder? Want ik denk dat de TV-box gewoon die lijst overneemt.

Als die daar staat, en je kan die daar wissen, dan zou die ook moeten verdwijnen op je TV-box bij de volgende synchronisatie.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Volop in the game! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? De race is begonnen!

@WG94  schreef:

En staat deze in VTM GO misschien in Kijk Verder? Want ik denk dat de TV-box gewoon die lijst overneemt.

Als die daar staat, en je kan die daar wissen, dan zou die ook moeten verdwijnen op je TV-box bij de volgende synchronisatie.

Neen die staat in VTM Go niet in verder kijken. In de VTM Go app heb ik mij ook al onnozel gezocht naar een oplossing.

Ik heb zelfs daar de laatste aflevering al eens uitgekeken (doorgespoeld) in de hoop dat het dan verdween uit verder kijken maar dat bracht ook geen oplossing....