Beantwoorden
André3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Krijg je nu een TV-box en ook TV-app bij TV Iconic?

Als ik abonnent One neem met tv iconic krijg je dan direct nu een TV box of eerst decoder die je dan moet omwisselen? En kan je dan te gelijk boven op een ander tv toestel via appleTV naar opgenomen programma's van je TV box zien, of kan je ook naar de geen posten kijken? 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Apple TV met TV box

Tags (1)
0 Likes
10 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Krijg je nu een TV-box en ook TV-app bij TV Iconic?

@André3Je kan je digibox of corder behouden die je nu hebt met tv iconic, je krijgt niet direct een tv box, je kan die wel omruilen mits eenmalig 50€ betalen dat op de volgende factuur komt, als je dan een tv box hebt kan je via de app kijken op Apple TV of ander toestel met de app naar de opnames of live tv.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Krijg je nu een TV-box en ook TV-app bij TV Iconic?

oudere apple gebruiker... wat is het voordeel van de Apple TV tussen TV box en TV ?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Krijg je nu een TV-box en ook TV-app bij TV Iconic?

@Theo2Je kan je opnames bekijken en live tv kijken via de Apple TV via internet op je tv, geen coax kabel nodig, enkel WiFi of een utp kabel.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
kve2002
Experienced Meerweter
Berichten: 95
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Krijg je nu een TV-box en ook TV-app bij TV Iconic?

@Master-Magic weet u of dat ook zou werken met een wigo abonnement (geen tv box, wel digicorder) ?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Krijg je nu een TV-box en ook TV-app bij TV Iconic?

@kve2002opnames zullen niet werken omdat je met een digicorder de yelo app moet gebruiken, en opnames niet werken, live tv kan je wel bekijken, 

de Telenettv app werkt enkel met de tv box.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MarcL
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Al 25 duimen! Say what?! Star Wars Day On a roll...

Krijg je nu een TV-box en ook TV-app bij TV Iconic?

Ik heb mijn 2 oude digirecorders in december 2021 omgeruild voor 2 tv boxen en mij is geen 50 euro aangerekend.

Niet op de afrekeningsfactuur van december en niet op die van januari 2022.

 

 

 

0 Likes
André3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Krijg je nu een TV-box en ook TV-app bij TV Iconic?

Begrijp niet dat je 50€ moet betalen voor een omwisseling voor een toestel dat je maandelijks huurt, denk dat ik zoals mijn mijn zoon naar Proximus zal moeten gaan waar de box gratis is bij nieuw abonnee.

0 Likes
André3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De 3 wijzen! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Krijg je nu een TV-box en ook TV-app bij TV Iconic?

wat is het voordeel van 2 tv boxen, betaal je dan ook niet 2 x voor de huur.

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Krijg je nu een TV-box en ook TV-app bij TV Iconic?

@Master-Magic  schreef:

Je kan je digibox of corder behouden die je nu hebt met tv iconic, je krijgt niet direct een tv box, je kan die wel omruilen mits eenmalig 50€ betalen dat op de volgende factuur komt


Voor zover ik begrijp zijn de 50€ omruilkosten alleen voor bestaande abonnees die een decoder willen omruilen.

Als je nu dus One neemt met TV Iconic, dan heb je recht op een TV-Box en betaal je geen omruilkosten, toch? 

 


@MarcL  schreef:

Ik heb mijn 2 oude digirecorders in december 2021 omgeruild voor 2 tv boxen en mij is geen 50 euro aangerekend.

Niet op de afrekeningsfactuur van december en niet op die van januari 2022.


Een administratief foutje (in jouw voordeel) kan altijd gebeuren, hé 😊

flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Krijg je nu een TV-box en ook TV-app bij TV Iconic?


@André3  schreef:

Begrijp niet dat je 50€ moet betalen voor een omwisseling voor een toestel dat je maandelijks huurt, denk dat ik zoals mijn mijn zoon naar Proximus zal moeten gaan waar de box gratis is bij nieuw abonnee.


Die discussie hadden we hier al verschillende keren ...

Je moet dat niet begrijpen, dat zijn gewoon de Telenet voorwaarden 😊

  • je bent niet verplicht om een TV-Box te nemen, dat is jouw vrije keuze (en je kent de voorwaarden).
  • je bent niet verplicht om bij Telenet te blijven, ook dat is jouw vrije keuze.
  • niets is "gratis". Bij Proximus is de eerste decoder inbegrepen in je TV abonnement (net zoals bij Telenet "Iconic TV"), voor een tweede decoder betaal je 6€ huur. 

@André3  schreef:

wat is het voordeel van 2 tv boxen, betaal je dan ook niet 2 x voor de huur.


Voordeel is dat je op 2 TV's TV kan kijken, opnames delen, enz...

Huur voor de 2de decoder of TV-Box is 4.61€ per maand.