24786
netweters
|
152677
antwoorden
|
20730
vragen
|
We zijn tester tot 31 december. Ik vermoed dat we nu nog minder dan een maand te gaan hebben, want met de eindejaarsfeesten in het vooruitzicht, zal er na 23 december niet veel meer gerealiseerd worden. Wat me het meeste stoort is dat het met de TV-box van kwaad naar erger gaat. Daar waar ik in het begin nog tamelijk positief was, merk ik dat er zich toch heel wat bugs voordoen. Ik heb ze persoonlijk niet allemaal beleefd, maar ik lees regelmatig de reacties op netweters en dan zie ik toch regelmatig mede-testers die problemen hebben. Voor mij is tot nu het beter beeld het enige wat stand houd: in de eerste maand heb ik 1 maal gereset, de laatste maand wel al 3 maal. Ik krijg ook regelmatig foutmeldingen CS..... Heb dit ook al telefonisch aangemeld , er werd een dossier aangemaakt, maar daar horen we dan niets meer over.
Wat me laatst meer overkomt: opname kan niet afgespeeld worden CS2211; grijs beeld CS 2214, en dan zaken waar GEEN foutcode voor gegeven wordt, zoals de trage reacties op de afstandbediening, als men een opname van een serie stopt en wist, moet men 5 handelingen doen voor men het volgende deel van de serie kan opstarten, of soms staat er gewoon "opname mislukt" en daar sta je dan; einde serie, einde verhaal. Dit is zeer frustrerend en zaken die ik met de "goede oude manuele digicorder" nooit aan de hand heb gehad.
Ook suggesties, zoals 2 x versneld doorspoelen met klank, dat van in het begin en nog steeds door medetesters gevraagd werd, is nog nooit op gereageerd!
Vraag ik die me stel is of Telenet, de TV-box zo zal gaan lanceren, dan wel of er verder gaat ge-experimenteerd worden?
@ Suzy; heb je enig idee hoe onze testperiode gaat geëvolueerd worden? Hoe het stopt en of het eventueel verlengd wordt?
Aan alle medetesters: veel moed en volhouden, zoveel mogelijk doorgeven via 015-nummer
De aanhouder wint.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Suzy bedankt voor het antwoord. Hoe zit dat met playmore? loopt dat ook verder of moeten wij dat eventueel nu opzeggen?
@JPR, ook de promotie van Play More wordt verlengd. Momenteel staat er nog geen einddatum op, omdat men nog niet exact weet wanneer de testfase zal eindigen. Telenet zal sowieso alle TV-box klanten op de hoogte brengen zodra een einddatum gekend is en men weet wanneer de promotie voor Play More wegvalt.
Maar normaal gezien moet je je hier zelf als klant geen zorgen maken. Had je voor de TV-box test periode geen Play More pakket, dan wordt Play More na de testperiode automatisch stopgezet. Enkel als je ervoor ook al Play More had, blijft dit gewoon doorlopen, maar dan wel zonder promotie natuurlijk. 😉
Hier ook geen mail ontvangen
@Yargo @Tjappe1 @Ex-Netweter zit de mail niet in uw spambox? ik heb hem wel ontvangen.
Beste klant, |
|
De testen van onze nieuwe Telenet TV-box lopen intussen al enige tijd en we willen je langs deze weg alvast bedankt voor jouw waardevolle feedback. |
Bedankt @Suzy. Ik heb vanmorgen de app geïnstalleerd. Ziet er goed uit. Wat ik wel bizar vind is dat Telenet ervoor kiest de zenders naar wens te ordenen in de Tv-Gids. Ik had even een lichte hoop dat de box dit zou over nemen maar helaas :-). Waarom in de app wel en in de box niet vraag ik me dan af.
@Ex-Netweter@ schreef:
@Suzy ik heb net een mail ontvangen dat ik de app moet updaten
@Ex-Netweter, klopt, de klanten die de TV-app al aan het testen waren voor deze week (testgroep op De Netweters). Hebben normaal een mail gekregen met de vraag om de app zo snel mogelijk te updaten.