Beantwoorden
Tommy1973
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Happy New Year! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Laptop meermaals registreren voor telenettv.be

Ik wordt hier een beetje moet van. Zelf zien we hier met 4 personen tv op alles waar een beeldje kan opkomen. Geen probleem mee dat er maar 5 toestellen mogen geregistreerd worden, alhoewel dat ik dit persoonlijk met het hedendaagse kunnen wel wat meer zou mogen zijn want iedereen heeft wel een smartphone en laptop in een gezin en aangezien dat ik maandelijks toch ook al 168€ betaal voor al mijn multimedia en tv kijken mag hier wel eens iets aan gedaan worden.Misschien de tijd om een toestel te kunnen verwijderen inkorten ipv 90 dagen. Maar nogmaals daar gaat het niet om.

Mijn probleem is dat ik zelf constant mijn laptop opnieuw moet registreren. Telenet is al 2 keer zo vriendelijk geweest om mijn toestellen terug op nul te zetten maar weerom zit ik aan 5 door mijn laptop.

En ja ik heb al die artikels en oplossingen op deze plek ook al gelezen. CCleaner zelfs verwijderd van pc, de instellingen van chrome staan ook ingesteld dat de cookies niet verwijderd wordt. Dus als er hier mensen zijn die mij hierover nog enkele tips kunnen geven zijn deze zeer welkom.

8 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Laptop meermaals registreren voor telenettv.be

@Tommy1973 

Als je in de lijst ziet van geregistreerde toestellen, staat daar je je laptop meer dan 1 keer in?

Als deze meer dan 1 maal voorkomt is dat dan telkens met dezelfde browser?

Kan je nogmaals alle registraties laten verwijderen en dan voor andere toestellen geregistreerd worden je laptop verschillende keren Telenet tv starten. Wordt er nu ook telkens om registratie gevraagd en komt dat in de lijst?

Welke browser gebruik je? Is dat altijd dezelfde?  Kan je, in dat geval, eens een andere installeren en testen?


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Laptop meermaals registreren voor telenettv.be

Over die max 5 geregistreerde apparaten; dit moet zeker aangepast worden (zeker voor de familie-pakketten WIGO). 

 

Ik heb in dit artikel op telenet.be enkele tips gevonden die misschien kunnen helpen: 

IK HEB DEZE COMPUTER AL GEREGISTREERD. WAAROM OPNIEUW?

Het is mogelijk dat je je computer (die je al geregistreerd had) nog een keer moet registreren als je een film, serie of zender uit je extra pakket (bv. Play, Play More of Play Sports) wil bekijken.

Dat is zo als …

  • er meerdere gebruikers op je computer zijn.
  • je meerdere besturingssystemen op je computer gebruikt.
  • jij je cache en cookies hebt verwijderd (gecleared) én Silverlight opnieuw hebt geïnstalleerd.
  • je je computer verwijderde uit de geregistreerde toestellen.
  • je een cookie blocker gebruikt op je computer (bijvoorbeeld CCleaner, Adblock Plus, GlimmerBlocker, ...). Die kan je blijven gebruiken op 2 voorwaarden:
    • je behoudt de cookies van telenettv.be 
    • je behoudt de instelling van Microsoft Silverlight  
Ook hier kunnen enkele handige tips staan. 
 

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Laptop meermaals registreren voor telenettv.be

Ook voor iedere browser is er een registratie nodig. Dus kijk je op je laptop via Chrome en daarna via Firefox zijn dat 2 registraties.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
NinaCo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Play Fit Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Laptop meermaals registreren voor telenettv.be

Heb inderdaad hetzelfde 'probleem'.

Regelmatig haal ik alle 5 toestellen uit de config dan (1 dezelfde laptop telkens..)

en na x-aantal tijd zit ik weer aan de volle 5 registraties .. van diezelfde ene laptop.

 

Gebruik ook slechts 1 gebruiker, 1 browser, geen extra packs, ..

dus vermoed inderdaad het automatisch opruimen van cache en cookies dat hier achter zit zoals  @m-jan20 aangeeft 🙂 

 

Thanks voor de verduidelijking 👍

Tommy1973
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Happy New Year! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Laptop meermaals registreren voor telenettv.be

Sorry voor het laattijdig antwoord maar dit is bij Chrome. Ik heb dit ook al met edge geprobeerd en hier doet hij net hetzelfde. De laptop staat er dan 5 keer in. Zoals ik al zei ccleaner de cookies staan op de juiste plaats zodat deze niet worden verwijderd en bij mijn adblocker staat Telenet tv bij altijd toestaan op deze site. 

0 Likes
Tommy1973
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Happy New Year! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Laptop meermaals registreren voor telenettv.be

Bedankt voor de tips maar deze had ik ook al zelf gevonden en volledig overlopen

0 Likes
Tommy1973
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Happy New Year! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Laptop meermaals registreren voor telenettv.be

Idd dit klopt maar ook bij beide browsers zowel Chrome als edge vraagt hij om opnieuw te registreren. 

0 Likes
KoenDeSmet
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Laptop meermaals registreren voor telenettv.be

Ik ben ook bijzonder teleurgesteld hierin. Ten eerste heb ik (lees: betaal ik voor) een zwaar (gezins)abonnement en dus moet iedereen in het gezin op meerdere toestellen kunnen zien. 5 toestellen in een gezin met 4 is onvoldoende.

Maar het grootste probleem blijft dat de registratie van de toestellen niet werkt. Met Google Chrome moet je cookies uitschakelen dixit helpdesk (I kid you not!), maar bij Microsoft Edge Chromium blijkt het helemaal niet te werken.  Ik heb telenettv.be , telenet.be, yelo.be, yeloplay.be in de exceptions staan bij "Tracking prevention exceptions" maar dit helpt niet. Elke keer dat ik probeer te kijken, wordt er een extra toestels geregistreerd.

0 Likes