24828
netweters
|
153038
antwoorden
|
20763
vragen
|
Net via twitter door ME
@Telenet zonet naar Telenet center geweest en afspraak gemaakt voor levering 3 nieuwe decoders voor MAANDAG. Ik zou zeker willen weten of het hier wel degelijk om de TV BOX gaat. Kunnen jullie dat bevestigen?
Jullie mogen via DM (ENKEL BEHEERDERS) klantennummer vragen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probleem is dat die gesloten zijn tot maandag. Die komen maandag al leveren.
Het zou nogal erg zijn als 3 boxen door 3 exact dezelfde vervangen worden.
Kan jij me misschien helpen?
Jij hebt toch contact met Suzy hoop ik.
Ik geef je gerust via DM ons klantennummer, de socialmediaafdeling van telenet kent die al.
@Janneke_Dust Die 35 euro moet je 1× betalen en daarvoor mag je tot 4 decorders omruilen naar een tv-box
hebben vandaag in de telenet-shop 0€ betaald.
Misschien toch maar eens naar de klantendienst bellen?
@Ex-Netweter
Best naar de klantendienst bellen want de Community Manager is met WE, zoals alle werkende mensen. Nu zijn hier enkel nog de vrijwilligers actief 😋Trouwens, zelfs al was het gewone weekdag, dat is niet de taak van Suzy of haar medewerkers. Dat zou je intussen toch al moeten weten hé 🤔
Ik heb ook 2 TV boxen afgehaald en de € 35,00 wordt verrekend via Uw aanrekening.😉
Kon je die boxen niet gelijk meekrijgen? Of is het een volledige nieuwe aansluiting? Die boxen installeren zal toch niet zo moeilijk zijn zeker?
Poepsimpel om ze aan te sluiten. En ze zijn reeds geactiveerd in de shop. Kabels insteken en gaan! 💪
(naar mods) verwijder maar 😃
#opgelost