Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

Probleem: ik kan "mijn-TV," dat zijn " opnames en gepland"  niet meer zien.

 

Ik heb blijkbaar teveel toestellen. 5 st.

Drie ervan zijn echter identiek, namelijk deze computer gecombineerd met Firefox

Het is toch toestellen registratie, geen browser registratie...

Ik moet blijkbaar nog 50 dagen wachten om ze te vervangen ...

 

Moet ik nu terug naar Firefox  voor Telenet ?????

0 Likes
48 reacties
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@janne_man Ik begrijp niet wat je bedoelt? Graag had ik deze van Google chrome willen verwijderen en er is nergens een optie mogelijk, je kan ook niet kijken hoelang deze al geregistreerd zijn. 

Ik ben 100% zeker dat deze alle drie al meer dan 90 dagen zijn geregistreerd. 

Of kan je ze pas verwijderen als je er al 5 hebt geregistreerd? 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@fieldoxide 

Als er niets achterstaat van dagen kan je ze vervangen als het nodig is.

Als je er maar 3 in gebruik hebt heb je ze niet nodig en kunnen ze gewoon blijven staan. Als je een zesde wil registreren krijg je wel de kans er een uit te gooien. Ik toch.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@louishufk Bedankt voor de feedback, dat wist ik totaal niet. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)


@fieldoxide  schreef:

@janne_man Ik begrijp niet wat je bedoelt? Graag had ik deze van Google chrome willen verwijderen en er is nergens een optie mogelijk, je kan ook niet kijken hoelang deze al geregistreerd zijn. 

Ik ben 100% zeker dat deze alle drie al meer dan 90 dagen zijn geregistreerd. 

Of kan je ze pas verwijderen als je er al 5 hebt geregistreerd? 


In je bericht waarop ik gereageerd had schreef je: "Er staat dat je deze binnen de 90 dagen kan verwijderen  ..." deze tekst is in tegenstelling van hetgeen onderaan op de schermafdruk staat: "... vanaf 90 dagen na activering."

 

Maar met een volgende reactie lees ik dat je dit wel weet.

 

Op mijn telenet onder de groep TV, het meest rechtse (dat in eerste instantie niet te zien is) is Toestellen Yelo Play-app. Als je daarop klikt heb je een nieuw venster en daar zie je sinds wanneer een toestel geregistreerd is en vanaf wanneer het kan verwijderd worden. Indien het kan verwijderd worden, kan je dat daar doen. 

 

0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@janne_man Ik heb dit niet staan onder Mijn Telenet aangezien ik geen gebruik maak van Yelo play. 

Het meest rechtse icoon bij mij onder de groep TV is verbruikslimiet Telenet tv. 

Schermafbeelding 2019-08-17 om 08.54.26.png

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@fieldoxide 

Jij kunt alleen in de app zien welke toestellen geregistreerd zijn en welke vervangen  kunnen worden, denk ik. Zo is het bij mij althans. Je kunt ze alleen "vervangen". Niet zomaar verwijderen uit de lijst.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@louishufk Ik heb de Telenet tv app geïnstalleerd op mijn iPad, als ik daar 1 van de geregistreerde toestellen wil verwijderen krijg ik een foutmelding dat het toestel blijkbaar niet geregistreerd staat. 

PNG-afbeelding.pngPNG-afbeelding.png

 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@fieldoxide 

Ik zie dat bij mij ook staan maar kan ze niet selecteren om eender wat te doen. Jij wel?

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@louishufk Ik kan wel vervangen selecteren, maar als ik dat doe krijg ik die foutmelding dat het toestel niet geregistreerd staat. 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@fieldoxide 

Proficiat. Je bent al een stap verder dan ik. Ik kan ze niet selecteren.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@louishufk Samen komen we er wel uit. 🤣

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

Ik heb mijn iMac Mozilla (firefox) die er twee keer in stond kunnen vervangen, dan kwam automatisch mijn iPad op zijn plaats....  Die stond op mijn iMac zonder vervaldag erachter, de andere is natuurlijk blijven staan. Wanneer er nu een nieuwe versie van Firefox komt loop ik weer naar mijn limiet, want nu staat die iPad ook in de "weg".

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@Theo2 

Ik denk niet dat een nieuwe versie van Fx zomaar problemen gaat geven. Als je de cookies maar behoudt.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@Theo2 Kan je eventueel een screenshot posten? Wat ik begrijp is dat je via de webbrowser firefox op je iMac 1 keer je iMac mozilla kon verwijderen? 

0 Likes
fieldoxide
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 487
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Max. geregistreerde toestellen (telenettv.be)

@louishufk Ik denk dat ik het probleem met de geregistreerde toestellen heb gevonden. 

Wat de iPad betreft die ik niet kan de-activeren, ik meen me te herinneren dat ik de Tv app van deze iPad heb verwijderd zonder dat ik er ooit een programma mee heb bekeken. 

Vandaag heb ik de Tv app terug op de iPad geplaatst en onmiddellijk een programma afgespeeld, nu wordt de iPad herkend en komt er ook een tijdsduur achter wanneer ik deze kan verwijderen. Er werd mij ook eerst gevraagd om dit toestel te registreren. 

Wat de Google chrome tv app betreft, ik had hier ooit een programma op bekeken, dit was nog op mijn vorige laptop van mijn werk, deze laptop is ongeveer een maand geleden vervangen door een nieuwe laptop. Ik heb vandaag even via de website van Telenet Tv een programma gestart en kreeg ook de melding om deze te registreren. Hier staat nu ook een tijdsduur achter. 

Het probleem is nu wel dat ik een extra Google chrome Tv, iPad en iPhone toestel in mijn lijst heb staan zonder een tijdsduur achter om dit te verwijderen. Deze drie toestellen zou ik graag verwijderd zien, ik vrees dat ik dit via de helpdesk van Telenet zelf moet regelen. 

Schermafbeelding 2019-08-17 om 15.51.04.png

0 Likes