Beantwoorden
Woody69
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Maximaal aantal schermen waarop je tegelijk kan kijken

 

Beste,

Als ik mijn Telenet tv app wil gebruiken komt er op dat ik het maximaal aantal schermen waarop ik tegelijk kan kijken heb bereikt. Echter komt deze melding op elk geregistreerd toestel terwijl er niemand kijkt, hoe kan ik dit oplossen?

0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter
 

Maximaal aantal schermen waarop je tegelijk kan kijken

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/beperkingen-bij-kijken-via-yelo-play-app-yeloplaybe/

Het is ook zo wanneer je op hetzelfde toestel Telenet TV kijkt in verschillende browsers (Edge, Chrome, Firefox) dat dit ook telkens een registratie is.

Wordt er wanneer gemeld wordt dat je het maximum aantal schermen hebt bereikt niet voorgesteld een registratie te wissen zodat je weer kan kijken?

Je kan misschien best contact opnemen met Telenet via 015/666666 of de sociale media om je niet gewenste registraties te wissen.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Maximaal aantal schermen waarop je tegelijk kan kijken

@Woody69  

Open de Telenet tv app ---> links boven op je profiel tikken ---> instellingen kiezen ---> toestelbeheer kiezen. 

 

Daar zie je het aantal toestellen wat geregistreerd is en die kan je dan vervangen. 

 

Als je het maximaal aantal toestellen hebt bereikt en je wil via de web versie kijken kan je de toestellen ook vervangen alleen zal dit een soort van automatisch gaan. Je logt dan in en als je dan live tv wil kijken dan zal er gevraagd worden welk toestel je wil vervangen. 

 

Dit probleem komt vooral voor als je op pc of laptop kijkt en waar je elke keer de cashe en cookies van leeg maakt. Ook als je elke keer een andere browser gebruikt dan zal je dit gevraagd worden om je toestel te registreren. Daarom als je via de web browser kijkt probeer zo min mogelijk cashe en cookies te legen en probeer ook dezelfde browser te gebruiken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Maximaal aantal schermen waarop je tegelijk kan kijken

@Ex-Netweter  

Die 90 dagen registratie is eruit gehaald die is niet meer nodig. Wel nog het maximale aan toestellen maar niet meer verplicht 90 dagen aan vast te zitten. 

 

Schermafbeelding 2021-09-13 om 22.04.07.png


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.