Melding Buffering 20h-22h, verbonden met Powerlines
situatie: 2 tv toestellen elk met een tv box en aangesloten via Powerline. verder gewoon wifi voor smartphone, iPad. op 1 van de TV toestellen ( dat dan ook als enige in gebruik is ) krijgen wij sinds 2 weken de melding buffering, netwerk overbelast gelieve te stoppen met streamen met andere toestellen( die er niet zijn ) . dit telkens tussen ongeveer 20u en 22u ( bij bekijken opnames en of terugkijk tv ). diagnose test geeft dan ook een rode melding bij live tv in hd mogelijk. doe ik dezelfde test op tweede toestel krijg ik gewoon alles in ultra hd is mogelijk. ligt dit aan de Powerline ?maar waarom dan enkel tussen 20 en 22U ? andere oorzaak ? dank voor de hulp en feedback ( van telenet zelf enkel het bericht gekregen om dit te posten op netweters 🙂 )
Titel gewijzigd door Lesley1 (mod) | Vorige titel: problemen tussen 20u en 22u
- Labels:
-
aansluiting
-
installatie
-
opnames
-
terugkijk-tv
-
TV-box