De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na wissen serie opname terug alle opnames

Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
It's your fifth party! De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party!

@Silverwing het probleem dat ik heb aangekaart hierboven is in onderzoek. Ik heb de engineers wat beeldmateriaal aangeleverd van hoe ik het ervaar. Wis ik een serieopname vlak nadat ik deze heb bekeken, dan wordt ik terug naar het algemene opname overzicht gebracht i.p.v. de map met opnames van die specifieke serie.

Jouw probleem, dat je helemaal niet aan de opnames kan is iets onbekend. We hebben hier nog geen andere voorbeelden van gezien. Als je dit nog altijd opmerkt, dan zou ik er toch vragen om een dossier op te starten bij de klantendienst voor verder onderzoek. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meerweter
De volle 100! It's your first party! Say what?! Al 25 duimen!

Het niet meer aan opnames geraken heb ik niet meer voor gehad en denk ook te weten hoe dat veroorzaakt word. Indien ik zoals het voorheen ging enkele afleveringen na elkaar wiste kon de box blijkbaar niet volgen en liep dan vast. Nu ben ik verplicht om aflevering per aflevering te wissen daar de box dus net als bij u terugkeert naar de algemene lijst opnames.

Hopelijk word dit "normale " euvel toch gefikst, of zouden niet alle boxen dit doen gezien de geringe reacties hierover?

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter
Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! It's your fifth party! Straf. Héél straf!

@Silverwing   Verschillende opnames wissen gaat makkelijker via de app vind ik. Daar kan je meerdere opnames aanvinken en samen verwijderen.

Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden