Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Na wissen serie opname terug alle opnames

Ik ga het nog eens proberen te weten te komen of ik met een defect zit of dit een gevolg is van de 4.25 update.Nu de vakantie voorbij is hoop ik hierover eindelijk duidelijkheid te krijgen.

Wanneer ik een serie opname wis keert de box terug naar alle opnames ipv naar de lijst opnames van de serie die ik aan het bekijken was. Dit sinds de update naar 4.25, voordien had ik dit nooit.

is dit nu normaal of niet?

 

0 Likes
17 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Na wissen serie opname terug alle opnames

@Silverwing het probleem dat ik heb aangekaart hierboven is in onderzoek. Ik heb de engineers wat beeldmateriaal aangeleverd van hoe ik het ervaar. Wis ik een serieopname vlak nadat ik deze heb bekeken, dan wordt ik terug naar het algemene opname overzicht gebracht i.p.v. de map met opnames van die specifieke serie.

 

Jouw probleem, dat je helemaal niet aan de opnames kan is iets onbekend. We hebben hier nog geen andere voorbeelden van gezien. Als je dit nog altijd opmerkt, dan zou ik er toch vragen om een dossier op te starten bij de klantendienst voor verder onderzoek. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Na wissen serie opname terug alle opnames

Het niet meer aan opnames geraken heb ik niet meer voor gehad en denk ook te weten hoe dat veroorzaakt word. Indien ik zoals het voorheen ging enkele afleveringen na elkaar wiste kon de box blijkbaar niet volgen en liep dan vast. Nu ben ik verplicht om aflevering per aflevering te wissen daar de box dus net als bij u terugkeert naar de algemene lijst opnames.

Hopelijk word dit "normale " euvel toch gefikst, of zouden niet alle boxen dit doen gezien de geringe reacties hierover?

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Na wissen serie opname terug alle opnames

@Silverwing   Verschillende opnames wissen gaat makkelijker via de app vind ik. Daar kan je meerdere opnames aanvinken en samen verwijderen.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.