Netflix lijkt plots niet meer actief via Telenet?
In februari neem ik een abonnement op Netflix via de TV Box van Telenet. Tot gisteren werkte dat perfect zowel op tv via tv box als op smartphone, laptop, enz. Vandaag krijg ik een mail van Netflix dat mijn login, mijn telenet email adres onbekend is en ik kan bijgevolg geen Netflix meer kijken. Na telefonisch contact met Netflix willen ze me onmiddellijk verder helpen door een servicecode via Mijn Telenet te sturen om mijn emailadres bij hen terug actief te maken. Die servicecode via Mijn Telenet heeft 2 redenen ; ten eerste omdat ik een abonnement heb bij hen via Telenet en ten tweede zodat zij een bewijs hebben dat ik wel ben wie ik beweer te zijn. Logisch. Alleen....via Mijn Telenet is er helemaal geen Netflix abonnement actief ??? Bijgevolg zegt Netflix me niet verder te kunnen helpen. Telenet moet eerst mijn Netflix abonnement in Mijn Telenet (terug) activeren. Ik heb gezien dat er sinds kort combo's te krijgen zijn, bvb Play More en Netflix samen, we kennen ondertussen ook allemaal al het verhaal van de aanslepende problemen bij Telenet met hun nieuwe software. Heeft dat er misschien mee te maken ? Of is Netflix nooit actief geweest in Mijn Telenet. Ik weet niet hoe het bij anderen zit, maar ik bekijk Mijn Telenet alleen maar als het nodig is en dat is zeker niet elke week of zelfs niet elke maand. Nu maar wachten tot Telenet mijn probleem behandeld zeker ?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Netflix ken mij niet meer ?