Netflix op Tv-Box werkt niet met CV8560E & UDMPRO
Beste,
Sinds enkele dagen kan ik niet meer naar Netflix kijken via de TV-box omdat die zogezegd niet op mijn thuis-netwerk is aangesloten en dat delen niet is toegestaan.
Dit kan kloppen omdat de TV-box direct is aangesloten op de CV8560E modem, dit hadden ze mij aangeraden bij Telenet.
Alle andere apparaten zijn aangesloten op mijn UDMPRO die zijn eigen publiek IP-adres krijgt van Telenet (bridge) via de CV8560E modem.
Nu is dit vrij vervelend van Netflix dat dit niet is toegestaan terwijl alles op hetzelfde thuis adres staat.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik had gedacht om de TV-box te vervangen door een NVidia Shield die ik nog liggen heb en daar de Telenet App op te installeren waarmee ik ook alles kan. Hierbij zou ik de TV-box niet meer aansluiten en in de kast leggen (geen aansluitingen genoeg). Maar iemand bij Telenet raad dit af omdat er regelmatig gecontroleerd wordt dat de TV-box nog aanwezig is.
Wat is de beste oplossing om Netflix toch in orde te krijgen op de TV-box zonder bij te betalen? Netflix wordt ook gebruikt via een NVidia Shield in de slaapkamer en direct op de TV in de eetkamer.
Alvast bedankt.
Mvg,
Tom
Titel gewijzigd door Bjarne (Expert Mod) | Vorige titel: Netflix op Tv-Box + CV8560E + UDMPRO
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
aansluiting
-
Netflix
-
TV-box