Beantwoorden
wv0
Experienced Weetjesweter
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag

Netflix valt uit op TV-box

ik stel vast dat netflix weer geregelt uit valt op de TV BOX dan moet terug alles invoeren om te kijken ,ik heb geprobeert om netflix te kijken op mijn LOEWE smarth tv naar dat lukt niet  kan iemand me daar bij helpen ?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Netflix valt uit op TV BOX

9 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Kan je duidelijker zijn in wat “lukt niet” net wil zeggen? Krijg je een specifieke foutmelding of iets dergelijk?

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@wv0 sinds oktober is het niet meer mogelijk om op oudere Loewe tv's netflix te gebruiken, netflix ondersteund die tv's niet meer.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
wv0
Experienced Weetjesweter
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag

mijn netflix app werkt niet mijn brouser is veroudert staat er op, hoe kan ik dat verhelpen ?

Marc9820
Experienced Meerweter
BINGO! De volle 100! Topicwurm! Al 25 duimen!

Door je browser up te daten, of een andere te nemen.

patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster!

@wv0 

Je browser is verouderd .....maar je kijkt Netflix via de App op de tv box ? Je kijkt niet via een browser hé als je via de tv box kijkt dus of wel kijk je rechtstreeks in de browser op je ps of wel kijk je via de app op de tv box. 

Maar je kijkt niet via een browser op je tv box dus ergens maak je wel een verwarring hoe je kijkt. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Trek de stroomstekker 5 min uit de tv box en ook bij de modem en laat alles rustig opstarten

wv0
Experienced Weetjesweter

mijn netflixapp op mijn loewe tv werkt niet meer is er een mogelijkheid om toch netflix te kijken op mijn tv zonder mijn telenet tv box te gebruiken? want deze moet ik toch geregelt terug instellen .

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Welke model heb je juist?

Zoals @Master-Magic aangaf is Netflix op bepaalde modellen niet meer beschikbaar, als jij toevallig zo een model hebt dan zal het niet lukken op je TV.

Je kan natuurlijk ook altijd gaan voor een Chromecast met Google TV of iets dergelijks.

Wat Netflix op je TV-box betreft, heb je dit al eens gemeld bij Telenet?

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!