Beantwoorden
Patrick-H
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Verander-je-wachtwoord-dag Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Netflix via de TV box neemt paswoord niet aan ?

ik ben sinds enkele dagen overgeschakeld op de TV-box. Ik heb ook een Netflix abonnement (niet via telenet) en keek normaal gezien via de app die op mijn tv staat. Nu dacht ik dat het makkelijker zou zijn om de app van de box te gebruiken omdat ik dan alles met één remote zou kunnen sturen. Als ik echter probeer in te loggen op de netflix van de TV-box, geeft hij mij een "fout paswoord" melding, terwijl ik 100 % zeker ben dat dit het juiste paswoord is.

Werkt dit alleen als je netflix neemt via telenet of zo ? 

Grtz

0 Likes
10 reacties
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Netflix via de TV box neemt paswoord niet aan ?

Krijg je ook een foutcode te zien of enkel tekst?

Ik zou eens volgende proberen:

- Je wachtwoord veranderen en zeker goed je inloggegevens goed nakijken.

- Via https://www.netflix.com/manageaccountaccess sign out doen voor je 'Telenet Set Top Box' of 'Liberty Global Set Top Box' als de vorige nog gekoppeld is aan een vorig apparaat.

0 Likes
GAW
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Netflix via de TV box neemt paswoord niet aan ?

Ik denk dat je dit alleen kunt met uw tv box als je Netflix neemt via telenet.

Ik werk ook niet via de box maar via de smart tv, iphone ,ipad, imac , chromecast dongle(2° Tv)

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 213
De magic number! Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Netflix via de TV box neemt paswoord niet aan ?

Dat is onwaar. Je kan perfect inloggen op de app met een Netflix account die je niet betaald of besteld hebt via Telenet.

Patrick-H
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Verander-je-wachtwoord-dag Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Netflix via de TV box neemt paswoord niet aan ?

Hij zegt dat het paswoord fout is, ik zou het eens opnieuw moeten proberen om te zien of er een bijkomende foutcode is...
Ik heb net op de computer eens uitgelogd op netflix en opnieuw ingelogd, en kan dus met 100 % zekerheid confirmeren dat ik het juiste paswoord gebruik.
Dit is mijn eerste box, dus er is zeker geen vorige box gekoppeld aan mijn account. Ik ben trouwens gaan kijken welke toestellen gekoppeld zijn, dus dat is het ook niet.

Ik heb een "extra lid" in mijn abonnement en ga dus mijn paswoord niet wijzigen als dat niet nodig is. Het probleem ligt niet aan het feit dat het paswoord fout is, dus is het de TV-box, of is het effectief zo dat het enkel werkt met een Netflix abonnement dat je via telenet neemt...
Ik had gehoopt van dat laatste bevestigd te horen hier, maar er is ook iemand die beweert dat het zou moeten werken.
Op zich is het een luxeprobleem, want ik kan natuurlijk gewoon blijven kijken via de app op de tv.

alleszins bedankt aan wie reageerde, misschien komt er later nog uitsluitsel. Ik zal het eens in de shop vragen als ik mijn decoder binnendoe.

0 Likes
Patrick-H
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Verander-je-wachtwoord-dag Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Netflix via de TV box neemt paswoord niet aan ?

heb je het geprobeerd via de box en kan je confirmeren dat het niet werkt ? Of denk je alleen maar dat het niet werkt ?
Iemand hier beweert dat het zou moeten werken. Als je even tijd hebt, zou je het eens willen proberen op de box ? Het zou fijn zijn als we met zekerheid zouden kunnen zeggen dat het al dan niet werkt...

0 Likes
Patrick-H
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Verander-je-wachtwoord-dag Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Netflix via de TV box neemt paswoord niet aan ?

Werkt het zo bij jou dan ?
Zou nog zomaar kunnen dat het te maken heeft met die "extra" account bij mij. Ik weet niet of dat bij Telenet mogelijk is, ik zie niet in waarom ze zoiets zouden aanbieden.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netflix via de TV box neemt paswoord niet aan ?

@Patrick-H ik kan je bevestigen dat je GEEN abbo bij telenet moet hebben om netflix werkend te hebben op de tv box, heb dit maanden gehad op de tv box met extra gezinsleden in m'n account en werkte zonder probleem.

het moet iets zijn op de tv box met je account bij netflix dat die niet werkt, verkeerd cijfertje of lettertje bv, de letters zijn groot of klein, email adres is niet juist ingevoerd ofzo.

heb je niet het maximum kijk opties bereikt zodat je geen andere toestellen meer kan toevoegen???

zou het eens rustig allemaal bekijken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Patrick-H
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Verander-je-wachtwoord-dag Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Netflix via de TV box neemt paswoord niet aan ?

ik heb alles zeer correct ingevoerd, daar ligt het niet aan. Ik ben wel onlangs naar een "standard" gegaan ipv "premium" en zie dat ik op 2 toestellen tegelijk kan kijken. Ik weet niet of dit dan echt KIJKEN moet zijn of dat het volstaat dat ik INGELOGD ben. Ik zal me eens afloggen op de ipad en computer en opnieuw proberen. Alleszins een interessante piste, waarvoor dank.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netflix via de TV box neemt paswoord niet aan ?

@Patrick-H je kan met 2 toestellen tegelijk kijken, maar een 3de kan niet kijken met basis abbo, heb dit ook hier voor 2 toestellen tegelijk.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Patrick-H
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Verander-je-wachtwoord-dag Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Netflix via de TV box neemt paswoord niet aan ?

net opnieuw geprobeerd op Netflix in te loggen op de TV-box en... geen probleem, ik zit er in.

We kunnen dus besluiten dat het geen probleem is om de (niet-via-telenet-geabonneerde) Netflix app te gebruiken op de TV-box. Hou rekening met de beperking van je abonnement qua aantal toestellen dat je tegelijk kan gebruiken. Uitloggen op mijn ipad was blijkbaar voldoende om het probleem om te lossen. Bedankt voor de input iedereen.