Niet functionerende TV-Box
Mijn ouders hadden 2 digicorders en mochten ze dus ruilen voor 2 nieuwe TV-boxen. Helaas functioneerd 1 van hen niet (blijft een draaiende cirkel tonen bij opstarten). Ze hebben Telenet kunnen bereiken (zie verder in deze post) en die zeggen dat ze gewoon moeten wachten terwijl Telenet uitzoekt wat het probleem is.
Nu, ondertussen betalen ze wel hiervoor. Ruilen mag niet blijkbaar. Dit vinden ze toch niet echt eerlijk.
En nu in verband met Telenet telefonische bereiken via 015/33.44.88. Mijn ouders, en ik (ik woon alleen en heb ook een nieuwe TV-box), kunnen na een week en half nog altijd niet bellen naar die nummer. We krijgen de melding dat ons klantnummer niet gekoppeld is aan de nieuwe TV-box. Erg frustrerend als je met zo’n problemen zit en het “enige” officieel manier om Telenet hierover te spreken niet kan benutten.
Hopelijk kan ik via deze weg iemand van Telenet bereiken en kunnen we deze problemen oplossen.
Met vriendelijke groeten,
Andreas
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
foutmelding
-
installatie