Beantwoorden
JCR
Professional Beetjesweter
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Nieuwe TV Box : Beeld- en geluidonderbreking

Ik gebruik de nieuwe Tv Box nu een drietal weken.

Geregeld valt gedurende één seconde het beeld èn geluid weg, Soms een vijftal keer per minuut, soms om de tien minuten; heel variabel dus. Wel heel irritant.

De diagnosetest bevestigt dat alles perfect is aangesloten en volledig groen wordt aangevinkt.

Ik heb de coaxkabel, de HDMI kabel en de netwerkkabel al vervangen, zonder resultaat. Ook een herstart geeft geen oplossing. Het probleem doet zich voor, zowel met een netwerkkabel als een draadloze aansluiting.

Is dit probleem bekend en wat kan ik nog doen om het probleem op te lossen ?

Telenet centers hebben mij al duidelijk gemaakt dat deze Tv Box onnoemelijk veel problemen heeft; zoveel zelfs dat ze besluiten deze box niet meer uit te leveren.

Bedankt.

Groeten

Jan

0 Likes
17 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@luc55 

Als er geen stock is van de eerste versie en er enkel nog de 2de versie is van Humax dan is er niets nieuw in aantocht, gewoon van de ene geen stock meer, denk dat ze het in de winkel slecht hebben uitgelegd ofzo.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! Vraagbaakkampioen!

Spijtig dat zo gelopen is  we merken dat de mensen in de winkel  op hun tandvlees zitten

Ze hadden het rustiger verwacht maar nu zie je lange rijen in de winkel 

Vrienden zijn terug uit vakantie en alles werkt perfect voor vertrek alles gewisseld in de winkel

Tijdens de vakantie in de gaten gehouden

0 Likes
JCR
Professional Beetjesweter
Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Hallo KRAK,

Ik vermoed dat het probleem toch in de HDMI-aansluiting zit, zoals U eerder heeft gemeld.

Ik had deze kabel al vervangen en toch ligt daar het probleem. Ik merk dat de HDMI-ingang van de tv niet koosjer is. Wellicht vind ik daar de oplossing.

Bedankt voor de tip !

Groetjes.

Jan