Beantwoorden
Bram1
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Nieuwe TV box =>probleem CS1010 na probleem 100:70

Beste,

 

Nadat ik via de site gevonden had dat je de 3 knoppen en de aan/uit schakelaar moest gebruiken om een reset te doen voor fout 100:70 krijg ik nu fout CS1010.

Hoe kan ik dit (eenvoudig) oplossen?

 

Alvast bedankt

 

Bram

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Nieuwe TV box =>probleem CS1010 na probleem 100:70

@Bram1 de CS1010 foutmelding betekent meestal dat de TV-box/klantenprofiel niet goed werd geactiveerd in de systemen. Best bellen naar Telenet, zodat zij je profiel deftig activeren.

Follow the White Rabbit
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe TV box =>probleem CS1010 na probleem 100:70

@Bram1, wat je mede-Netweter @Umbra666 hier zegt, is helemaal juist. Dit moet opgelost worden door Telenet achterliggend. Hoogst waarschijnlijk een proces dat is vastgelopen of niet werd opgestart in de systemen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
michaël
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Nieuwe TV box =>probleem CS1010 na probleem 100:70

Wel jammer dat het activeren van de TV box zo lang moet duren, zondag de box geïnstalleerd, ook de foutmelding CS1010 gekregen, ondertussen zijn we dinsdag avond en al tweemaal contact gehad met Telenet die het in orde gingen brengen, spijtig genoeg werkt het nog niet.

Ik vind het eerlijk gezegd maar een puinhoop bij Telenet, de eerste keer dat ik me aanmeldde voor de nieuwe box te testen in december kreeg ik 10 Powerline adapters toegestuurd maar geen TV box te bespeuren, een fout bij Telenet zo bleek, een fout die tot nu toe nog wel elke keer aangerekend wordt op de maandelijkse aanrekening ook al zijn de adapters onmiddellijk terug ingeleverd.

Hopelijk morgen meer geluk.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nieuwe TV box =>probleem CS1010 na probleem 100:70

@michaël, heb eens even (uitzonderlijk) zelf gekeken voor je en kan bevestigen dat er op 18/02 onmiddellijk een dossier voor je werd aangemaakt. Dat wordt vandaag zeker opgepikt! 

 

Daarnaast zie ik dat er begin deze maand een apart dossier werd aangemaakt voor de powerlines die keer op keer werden aangerekend. En blijkbaar heeft de administratieve back office hier op 13/02 een wijziging voor uitgevoerd. Dus hopelijk valt dat niet meer voor op de volgende aanrekening. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes