Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Nieuwe tv app

Ik heb mail gekregen voor de nieuwe app te downloaden, maar ik krijg steeds een fout bij aanmelden. Ik ben zeker dat aanmeld gegevens juist zijn want op mijn Telenet of een andere app werken deze gegevens wel. 

0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Ere-Krak

Nieuwe tv app

Ik weet niet of het er iets mee te maken had, maar bij mij ging het aanmelden in het begin ook fout.

Wat ik deed was mijn mail adres automatisch laten aanvullen.

Pas toen ik het volledige mail adres intypte + paswoord klopte de combinatie.

 

Als u dus automatisch aanvullen gebruikt, doe het eens manueel.

Mocht dat niet de oplossing zijn kan je best eens bellen naar Telenet.

 

Succes

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwe tv app

Nee dit lukt ook niet

 

ma toch merci vo den tip

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7675
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

Nieuwe tv app

@Ex-Netweter, best eens even bellen naar 015/33.44.88 om te controleren of alles in de systemen goed voor je is doorgelopen. Heb je de TV-box al lang in je bezit? Een check telefonisch kan zorgen voor zekerheid dat er niets vast hangt dat veroorzaakt dat je niet kan aanmelden. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.