Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Nog een vreemd stemcomando probleem

Bij het stemcommando 8 gaat de box steevast naar nummer 9(caz).En 7 is regelmatig ook een probleem.De enen keer gaat de box normaal naar preselectie nummer 7 (RTV) de andere keer krijg ik een lijst met verschillende programmas van die zender waar ik dan de keuze moet maken, daar staat dan zelfs rtl tvi tussen!

De ene keer volgt de box de naam van de zender als je een nummer uitspreekt,(indien er een zender is die als naam een nummer heeft zoals één,vier) de andere keer is dat effectief het nummer van de preselectie van een zender.Dat is ook niet logisch!

Voor nummer 8 heb ik een vermoeden dat caz vroeger 8 heette en dit nooit veranderd is.

Graag verneem ik of er nog mensen zijn met deze situatie.

0 Likes
7 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nog een vreemd stemcomando probleem

@Silverwing 

Als je de volgorde van de zenders wijzigt in de gids en vraagt naar de zender met zijn naam springt hij naar de oorspronkelijke plaats van die zender. Als je tijdens het tv kijken naar die naam vraagt springt de box wel naar de juiste plaats.

Momenteel is er wel verwarring met cijfers.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Nog een vreemd stemcomando probleem

Er is niets gewijzigd aan wat dan ook.De box is aangesloten en ik heb enkel gedaan wat moest.Ook als ik RTV zeg ipv 7 heb ik het zelfde probleem.

En hoe verklaar je dan dat 8 9 is?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nog een vreemd stemcomando probleem

@Silverwing 

Ik heb daar geen verklaring voor. Ik weet alleen dat het op dit ogenblik veel slechter werkt dan een tijd (???) terug. Hier duurt het ook lang voor men het commando kan inspreken. Het gebeurt dat voor het signaal dat ik mag beginnen spreken op het scherm komt, Ik alles al ingesproken heb en het dan toch nog uitgevoerd wordt.

Er is werk aan de winkel bij Telenet.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Nog een vreemd stemcomando probleem

En als je enkele keren na elkaar het zelfde(voor de box als foutief bestempeld?) doet dat krijg je stemcommando werkt even niet meer...

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Nog een vreemd stemcomando probleem

@Silverwing 

@Suzy  Kan dit doorgegeven worden of moeten we er voor bellen? Het gaat echt fout op dit ogenblik.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Nog een vreemd stemcomando probleem

Zie hier.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Nog een vreemd stemcomando probleem

Onder een oplossing versta ik iets anders dan het doorgeven en melden.Wanneer en hoe gaan we weten dat het euvel verholpen is zonder het zelf iedere dag maar te proberen ?

0 Likes