24771
netweters
|
152573
antwoorden
|
20720
vragen
|
@smedtje1981 misschien eens een keer de tv box met de knop uit zetten en terug aan zetten. ( knop zit links aan de achterkant ) Je kan ook eerst de modem herstarten en daarna de tv box eens herstarten. Hier wordt Netflix elke dag gebruikt en geen probleem ondervonden.
@patrick37 dacht hier gelezen te hebben dat die het al allemaal had gedaan, of moet me vergissen van topic poster.
@Master-Magic dit is de post die ik zie staan en spoiler is leeg. Maar dat kan he dat ergens iets verkeerd gelopen is met de spoiler of ergens een ander topic. Ik kan ook fout zijn natuurlijk.
@patrick37 idd maar uw reactie is wel de juiste werkwijze voor vele problemen op die tv box van telenet.
maar had dit probleem al zien opduiken hier na de laatste update van de software i.v.m. de netflix dat die problemen geeft met afspelen enz.
maar het is het proberen waard met alles eens af te zetten.
@Master-Magic ja ben het nog niet geheel verleerd hoor heb al vaak zo advies moeten geven 😉 en meestal loste het zo wel op. Met een pc erbij ging het makkelijker om dingen na te kijken.
Terug komend , misschien is die vergeten die spoiler in te vullen hoor en heb ik die eerste topic nooit gezien.
@patrick37 geen probleem hoor, je kan niet alles onthouden wat hier verschijnt op het forum,
maar dit probleem is me bij gebleven omdat dit over netflix gaat en dit tijdens de test periode ook even was, en onlangs dit weer terug kwam dit probleem.
@Master-Magic we gaan zien wat de topic starter te zeggen heeft en hopelijk is dat zo opgelost.
@patrick37 idd is da, we zien wel waneer we uitsluitsel krijgen hier op.
alles al gedaan jongens,zoals in mijn eerdere topics al gezegt...kmoet het praktisch elke dag doen pfft...problemen zijn begonnen vanaf 4.21..vroeger nooit probs met netflix..
@smedtje1981 dan neem eens contact op met Telenet zelf 015 66 66 66. Hoor eens wat zij kunnen doen , misschien zijn er al meerdere meldingen gekomen.