24769
netweters
|
152550
antwoorden
|
20720
vragen
|
Sinds enkele maanden hebben wij de nieuwe tv box van Telenet.
Ondertussen heb ik al verschillende keren voor gehad dat een geplande serie opname - maakt niet uit welke zender of programma, het zijn er verschillende - toch niet opgenomen word.
Er staat wel degelijk een rood bolletje voor de opname maar dit word toch niet opgenomen.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
@Cynthia Cynthia, heb dit ook al gemerkt en gemeld hier. Zie topic:
Ik bezit de TV-box ondertussen 1,5 jaar en heb dit nog nooit voorgehad.
Wel al een paar keer gehad dat de aflevering opgenomen was maar dat ik 'm niet kon afspelen.
Het enige nuttige dat ik kan zeggen is bij de TV-box dat je 99% van de problemen hiermee kan oplossen door hem opnieuw op te starten:
Knopje linksachter uitzetten.
Een klein minuutje wachten.
Knopje terug aanzetten en wachten tot TV-box weer helemaal opgestart is.
Als het probleem zich blijft voordoen contact opnemen met Telenet.
Er is een onregelmatig maar algemeen probleem wat betreft opnemen met tv-box.
Gisteren (02/04) zijn enkele geplande opnames niet opgenomen. Verder dan een rood cirkeltje is de box niet gekomen. Geen opname van enkele opnames.
Het probleem heeft zich voorgedaan op verschillende zenders. Zenders met (tijdelijke) problemen waren: RTV, Vitaya, VTM.
Niet opgenomen uitzendingen:VTM 18u20
Vitaya 17u05
Rtv geen info meer.
Moet gemeld worden. Dit is echt onbetrouwbaar
@louishufk @Jan14 ik heb het eens doorgegeven inclusief jullie voorbeelden. Moest je nog recentere voorbeelden tegenkomen, is het erg belangrijk dat ik volgende informatie heb: