|
26.314
netweters
|
163.629
antwoorden
|
|
21.978
vragen
|
In versie 5.25 zou er volgens Suzy een notificatie moeten komen.
Punt1 : Die notificatie staat er zodanig kort dat je niet snel (genoeg) kunt reageren
Punt2 : Als je een notificatie hebt aangevraagd, waarom wordt er niet automatisch overgeschakeld (zoals in de oude versie), desnoods met via een 'instellingen' -knop ?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Wanneer je een notificatie ontvangt en er op klikt
Ik vermoed dat je het hebt over dit artikel? Telenet TV-app: software versie R5.25 - De Netweters
@Suzy schreef:Schakel push notificaties in
Voortaan kan je notificaties ontvangen an de Telenet TV-app op je iPhone/iPad of je Android Phone/Tablet. Wanneer je een notificatie ontvangt en er op klikt, zal de Telenet TV-app openen.
Dat gaat over push notificaties op je mobiele toestellen. Het is je mobiele toestel die beslist hoe lang een pushnotificatie er staat.
Aangezien je ook nog een ander topic maakte over "Herinneringen" op de TV-box vermoed ik dat je verschillende dingen door elkaar aan het halen bent?
Met dank voor uw vraag.
Eigenlijk staan die twee vragen los van elkaar. Ik had wel niet door in de blog van Suzie dat die alleen over de mobiele toepassing ging, dank u voor mij daarop te wijzen.
Het probleem van de twee meldingen, box1 en box2 verwisselt blijft bestaan, ik heb er ook niet naar telenet voor contact opgenomen.
Het is aan hen om die melding met hun software uit te proberen en op fouten te controleren.