24801
netweters
|
152778
antwoorden
|
20740
vragen
|
Beste
De ondertiteling van de reeks « Six Four » is perfect via de telenetbox. Daarentegen is de ondertiteling via de app op ipad niet aanwezig. Alle instellingen werden gecontroleerd en telenet weet op het eerste zicht geen antwoord. Ze gingen het onderzoeken volgens de helpdesk.
Kan iemand me helpen, aub?
Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Ondertiteling
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik kan deze serie niet terugvinden. Op welke zender/tijdstip is dit of is het een Streamz-serie?
Ik weet wel dat de app niet op alle zenders de taalopties heeft die beschikbaar zijn op de TV-box. Daar kan je helaas weinig aan doen.
De ondertitels van BBC First werken inderdaad niet op iOS/tvOS toestellen.
De waarom is een lange uitleg, maar het is een gekend probleem waar niet meteen een oplossing gaat komen.
Hartelijk dank voor alle commentaren en hulp. Is er een oplossing voor het probleem? Blijkbaar niet. Spijtig. Ook de medewerker van Telenet ging een nota maken en doorgeven aan de technische dienst maar daar wacht ik nu op hun antwoord. Ik vrees voor een positief antwoord. Hoop doet leven!
Om het voor deze zender werkend te krijgen op iPhone of iPad app is er vandaag geen oplossing.
Dit werkt enkel op decoder, Android-app en de telenet.tv website.
Dank voor deze bruikbare info en gouden tip!
We hebben jullie gesprek gevolgd en het ook nog eens intern nagevraagd. Voorlopig staat er inderdaad nog geen fix op de planning en is er ook nog niet geweten wanneer dit zal zijn.
Als hier toch iets in zou veranderen, laten we het zeker weten.