Beantwoorden
LUCP51
Experienced Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! It's your first party!

Ondertiteling niet te zien via Telenet TV-app op iPad

Beste

De ondertiteling van de reeks «  Six Four » is perfect via de telenetbox. Daarentegen is de ondertiteling via de app op ipad niet aanwezig. Alle instellingen werden gecontroleerd en telenet weet op het eerste zicht geen antwoord. Ze gingen het onderzoeken volgens de helpdesk. 
Kan iemand me helpen, aub? 

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: Ondertiteling

0 Likes
7 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Ik kan deze serie niet terugvinden. Op welke zender/tijdstip is dit of is het een Streamz-serie?

Ik weet wel dat de app niet op alle zenders de taalopties heeft die beschikbaar zijn op de TV-box. Daar kan je helaas weinig aan doen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@WG94 het is op BBC First 😉 

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

De ondertitels van BBC First werken inderdaad niet op iOS/tvOS toestellen.

De waarom is een lange uitleg, maar het is een gekend probleem waar niet meteen een oplossing gaat komen

WG94 | Krak
LUCP51
Experienced Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf! It's your first party!

Hartelijk dank voor alle commentaren en hulp. Is er een oplossing voor het probleem? Blijkbaar niet. Spijtig. Ook de medewerker van Telenet ging een nota maken en doorgeven aan de technische dienst maar daar wacht ik nu op hun antwoord. Ik vrees voor een positief antwoord. Hoop doet leven! 

0 Likes
WG94
Freshman Meesterweter

Om het voor deze zender werkend te krijgen op iPhone of iPad app is er vandaag geen oplossing.
Dit werkt enkel op decoder, Android-app en de telenet.tv website.

WG94 | Krak
LUCP51
Experienced Beetjesweter

Dank voor deze bruikbare info en gouden tip! 

0 Likes
Bjarne
Ex-Moderator
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

We hebben jullie gesprek gevolgd en het ook nog eens intern nagevraagd. Voorlopig staat er inderdaad nog geen fix op de planning en is er ook nog niet geweten wanneer dit zal zijn.

Als hier toch iets in zou veranderen, laten we het zeker weten.

Bjarne | Ex-Moderator

0 Likes