De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ondertitels teletekst blijven staan

Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Primeur! Hi there! En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

Viel me op bij het kijken van de opgenomen versie van Kamp Waes:

Wij hadden de ondertitels (vroeger teletekst ondertitels) opgezet. Deze bleven te lang "staan". Hierdoor kwamen ze onterecht over de ondertitels die één zelf bij het programma zette.

Kamp Waes heeft namelijk voor een deel ondertitels voorzien door één, en voor een deel niet. De afstemming tussen beide lijkt niet in orde.

Beantwoorden
8 reacties
Highlighted
Professional Allesweter
GP, kort voor Giga Poster! It's your third party! Netjes! Applaus voor jezelf!

@Niki 

Bij een mix van gewone- en ondertiteling voor slechthorenden krijg je deze problemen in meerdere uitzendingen.

@Suzyis men zich daarvan bewust?

Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Beantwoorden
Professional Veelweter
It's your third party! Lezersgoud. Respect! Jij #DTV. Goed bezig! WOW!

Deze avond deze ziekte op VIER bij programma over boeren.

Nadat Tersago (?) uitgesproken is, laat men haar teletekst ondertitels staan, los over de ondertitels van de boeren.

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Meerweter
Topicwurm! BINGO! De volle 100! It's your fifth party!

@Niki  schreef:

Viel me op bij het kijken van de opgenomen versie van Kamp Waes:

Wij hadden de ondertitels (vroeger teletekst ondertitels) opgezet. Deze bleven te lang "staan". Hierdoor kwamen ze onterecht over de ondertitels die één zelf bij het programma zette.

Kamp Waes heeft namelijk voor een deel ondertitels voorzien door één, en voor een deel niet. De afstemming tussen beide lijkt niet in orde.

Idem hier. Al verschillende weken bezig.

Zeer vervelend... Moet ze noodgedwongen uitzetten om nog verder te kunnen kijken naar de opname. @Suzy Kan jij dit aub eens doorgeven? Dit is een zeer vervelend probleem!

0 Likes
Beantwoorden
Community Manager
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@Niki @Theo2 @Ostberg ik zal dit eens opnieuw intern doorgegeven aan de hand van deze nieuwe voorbeelden. Volgens mij is men er zich van bewust, maar het kan nooit kwaad om het nog eens te melden.

@Theo2 bedoel jij het programma 'Boerenjaar' op VIER?
@Ostberg kan jij nog enkele voorbeelden bezorgen van programma's (incl. zender) van de voorbije week?

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

0 Likes
Beantwoorden
Professional Veelweter
It's your third party! Lezersgoud. Respect! Jij #DTV. Goed bezig! WOW!

@Suzy  was inderdaad "boerenjaar";

Dezelfde "ziekte " zat vroeger ook op één bij "kinderziekenhuis" dat heeft iemand toen opgelost gekregen.

Beantwoorden
Experienced Meerweter

@Suzy  schreef:

@Niki @Theo2 @Ostberg ik zal dit eens opnieuw intern doorgegeven aan de hand van deze nieuwe voorbeelden. Volgens mij is men er zich van bewust, maar het kan nooit kwaad om het nog eens te melden.

@Theo2 bedoel jij het programma 'Boerenjaar' op VIER?
@Ostberg kan jij nog enkele voorbeelden bezorgen van programma's (incl. zender) van de voorbije week?

@Suzy Kamp waes op een.

Beantwoorden
Community Manager
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@Theo2 @Ostberg nogmaals bedankt! Ik heb ondertussen feedback gekregen. Dankzij jullie voorbeelden heeft men effectief kunnen vaststellen dat er iets fout loopt op de TV-box met de ondertitels voor slechthorende. 

Men heeft me ook bevestigd dat dit in de toekomst opgelost zal worden, maar ik heb er geen timing voor gekregen. Zoals jullie weten wordt er voor de TV-box met software releases gewerkt, vermoedelijk zal ook dit probleem in één van die releases opgelost worden. 

Ik duid dit antwoord momenteel aan als oplossing, zodat andere klanten of Netweters die ernaar zoeken weten wat de stand van zaken is.

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Beantwoorden
Experienced Meerweter

@Suzy  schreef:

@Theo2 @Ostberg nogmaals bedankt! Ik heb ondertussen feedback gekregen. Dankzij jullie voorbeelden heeft men effectief kunnen vaststellen dat er iets fout loopt op de TV-box met de ondertitels voor slechthorende. 

Men heeft me ook bevestigd dat dit in de toekomst opgelost zal worden, maar ik heb er geen timing voor gekregen. Zoals jullie weten wordt er voor de TV-box met software releases gewerkt, vermoedelijk zal ook dit probleem in één van die releases opgelost worden. 

Ik duid dit antwoord momenteel aan als oplossing, zodat andere klanten of Netweters die ernaar zoeken weten wat de stand van zaken is.

@Suzy Thanks!

Beantwoorden