Beantwoorden
Wimme46
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Complimentendag Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Opnames TV box voor juli 2022 verdwijnen automatisch

Plots vastgesteld dat mijn opnamecapaciteit 15% hoger was?

Ik heb mijn DIGIBOX sinds een 2 tal jaar en de opnames voor juli 2022 die 5 j zouden blijven zijn nu ook gewist?

als ik kijk wat er nog van opnames op staat resten mij nog enkele dagen om deze allemaal te bekijken.

naar ik begreep zouden de "oudere opnames" beschikbaar blijven gedurende de destijds ingestelde periode (5jaar)?

met welke stilzwijgende reden neemt telenet telkens een dergelijke beslissing?

dat minuscule deeltje op de cloud die ik inneem zal niet het verschil maken.

dan kan je evenzeer mijn niet verbruikte internetgigabytes die ik maandelijks "verlies" ook compenseren!

UITLEG AUB!

 

Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Opnames TV box pre-juli 2022 worden automatisch weg!

 

0 Likes
16 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames TV box voor juli 2022 verdwijnen automatisch

@DeLLiAnO 

Dat de mensen met vragen zitten ja dat kan ik begrijpen en dat men iets geeft en daarna afpakt ja dat kan ik ook begrijpen.

En ja ik blijf dat posten je kan  klagen en dingen veranderen dat is nu eenmaal zo en daar kunnen wij als klant niks aan doen en dat is een beslissing die wordt genomen voor ons. Wij zijn de consument en Telenet is de leverancier voor tv en internet en ze geven iets ze halen een deel weg en direct overal reacties. Ik snap dat kan ik heel goed begrijpen want het was een stukje service dat er bij zat net dat beetje extra wat je kreeg. Nu is dat stukje extra weg , wat voor vele een gemis is of niet ligt er aan wie het wil gebruiken of niet. 

Maar het kan een lang en breed onderwerp worden , nogmaals het is nu eenmaal zo. Denk ook dat wij ons ook ergens bij moeten neerleggen eens accepteren dat die dingen veranderen om welke reden dan ook. Ja sommige zijn gefrustreerd een ander zegt oh eindelijk want wat moet ik er mee en weer iemand anders heeft een andere reactie erop. 

Voor mij is het simpel en leg me erbij neer want veranderen gaat niet. En wie weet komt het toch wel terug of iets voor in de plaats wat we nu niet weten. Komt er niks ? ja dan is dat ook zo hé geen kat overboord. 

Dit is mijn persoonlijke mening en hoe ik er over denk en geen persoonlijke aanval naar jou of iets of iemand. Want ook ik begrijp goed dat als ze van dat extra deel genoten en daarom de tv box hebben genomen en nu weg is dat ze er geen genot van hebben of het op een andere manier beleven.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Opnames TV box voor juli 2022 verdwijnen automatisch

@patrick37 

Weet dat het geen persoonlijke aanval is hoor, maar ieders andere kijk/beleving/ervaring/mening over iets. En dat moet zeker kunnen, begrip hebben langs wederzijde ook al is iemands mening anders.

Als iedereen zelfste dacht en deed zou maar saai zijn. Zelfs mn katten hebben hun eigen gedacht en mening als dat van mij 😹🤣

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes