Beantwoorden
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Opnames bekijken via telenettv.be

Ik moet noodgedwongen alle opnames die ik doe op de box in het ziekenhuis bekijken via wifi.Tot voor een week was dat op tablet met de app. Dat ging vlekkeloos. Nu heb ik een laptop en zie ik via telenettv.be. het kijken van opnamen stopt voor het einde van het programma en moet ik het kijken van de rest met 15 min uitstellen vooraleer ik verder kan kijken,dit bij programma's waarbij ik 15 min nadat het werkelijk begonnen is ben beginnen kijken.De programma's zijn aan één stuk zonder reclame onderbrekingen,dus het heeft niets te maken met doorspoelen.  Ook kan ik een programma dat om 20 uur begint pas beginnen zien om 20.15 u.

Is dit normaal en of is er een betere manier om op de laptop mijn opnamen te bekijken?

0 Likes
18 reacties
Silverwing
Freshman Veelweter
Berichten: 165
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

Opnames bekijken via telenettv.be

Het bufferen tijdens weergave is de laatste 3 dagen fel verbeterd.nog heel af en toe een seconde.

Wat onveranderd blijft is als je opnamen die nog lopen begint te bekijken ook al is het in de laatste 5 minuten dat het programma nog opneemt, de weergave zo een +/-10 minuten voor tijd stopt met afspelen.Soms lukt het om het programma terug te starten,soms is wachten de boodschap.

Wat ook onveranderd blijft is dat de ondertitels niet uitgezet kunnen worden tijdens een lopende weergave.die moet volledig gestopt worden nadat je een wijziging hebt gedaan, pas bij het terug starten zijn de ondertitels dan weg.

 

Graag verneem ik of bij anderen bij het verder spoelen ook zo is dat het beeld wat je ziet in het schermpje boven de gele bol zo afwijkt van de realiteit, daar zit soms tot 5 min vertraging op?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames bekijken via telenettv.be

@Silverwing 

Wat je beschrijft klopt. Live bekijken van uitzendingen is inderdaad rekbaar. Ik heb nog niet nagekeken hoeveel tijd er tussen een uitzending via tv-box en dezelfde uitzending via telenettv.be zit, maar de klank van de ene gebruiken bij de andere zit er niet in.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
waterrat1978
Freshman Meerweter
Berichten: 92
Full speed writing! De vlam zit erin. Goed bezig! Say what?!

Opnames bekijken via telenettv.be

als je overschakelt naar een nieuwe tv-box.kan je buitenshuis al je opnames bekijken op een mobiel toestel?of enkel opnames van bepaalde zenders?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opnames bekijken via telenettv.be

@waterrat1978 

Alle gemaakte opnames kan je bekijken. Er zijn wel grenzen aan. De Europese grenzen.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes