24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Hallo
Gisteren heb ik de Tv box ontvangen. Ik stelde de taal in en daarna startte deze opnieuw op en kreeg ik de foutmelding "Dit lukt even niet CS1010". Verder doet hij niets meer.
Ik heb exact hetzelfde voor. Na het herstarten krijg ik nu het welkomsbericht en dan daarna even geduld. Nadien blijft het gewoon op het laadscherm hangen heel de tijd cirkeltjes maar niets progressie.
@Ex-Netweter @Ex-Netweter, de CS1010 foutmelding betekent meestal dat de TV-box niet goed werd geactiveerd in de systemen. Jullie nemen hiervoor morgen best contact op met Telenet via het nummer 015/33.44.88, dit is het team dat alle TV-box vragen beantwoord en behandeld.
@Ex-Netweter@Ex-Netweter Zoals @Suzy hierboven al zei, best even bellen vandaag.
Die CS1010 wijst erop dat jullie box jullie klantenprofiel niet kan ophalen, dus ik vermoed dat er tijdens de activatie bij Telenet iets mis is gelopen, of dat deze activatie van jullie profielen nog moet gebeuren!
Yes, heb gebeld. Kan alleen maar wachten zeiden ze. Er waren woensdag een 200-tal boxen verstuurd zeiden ze me, die nog in wacht stonden voor activatie.
Dus wachten
Bij mij ook foutcode CS1010 ! Na herstart van de tv box, blijft dat cirkeltje ronddraaien....
@stefanu Best even naar de helpdesk bellen zodat ze dit voor jou kunnen bekijken. Als je hierboven leest zie je dat deze CS1010 erop wil wijzen dat je box nog niet geactiveerd is.
Dus best even contact opnemen om te horen hoe het zit met jou TV-box.
Zondag, gisteren en vandaag al gebeld. Nog geen resultaat. Aangezien de box niet geactiveerd is kom ik op de algemene helpdesk. Gisteren konden ze me niet doorverbinden omdat deze dienst blijkbaar al om 20u stopt. Vandaag beginnen bellen om 18u. Zoals steeds kwam ik via 015/334488 uiteindelijk tercht op de algemene helpdesk. De medewerkster probeerde mij door te verbinden. en en en na veeeeeeel muziek, kwam ik plots terug op de algemene helpdesk terecht bij een andere medewerkster. Terug mijn verhaal gedaan. Zij ging mij ook proberen door te verbinden. Muziek, muziek, weer veel muziek, en ... kwam terug bij de medewerkster. Zij kon mij niet doorverbinden, omdat het te druk was met de juiste dienst....
Zij heeft mijn dossier nog wat aangevuld. En beloofd dat de dienst mij zelf zou terugbellen.
Toen ik inlegde was het 18u36.....
tja, wat gaat dat worden als ze de tvbox algemeen beschikbaar maken.....
@stefanu, zodra de TV-box er voor alle klanten is, zal iedereen bij de klantendienst klanten met een TV-box kunnen verder helpen of service kunnen bieden. Enkel in deze uitrol fase (uitgebreide test) wordt er gewerkt met een dedicated team en nummer. Uiteraard maakt dit het verhaal voor jou niet beter, Stefan.
Heb jouw dossier daarnet uitzonderlijk zelf geëscaleerd.
Nogmaals bedankt!
@Suzy heb dit bericht nu ook, kan niet meer op de telenet box en de app kan ik ook niet meer inloggen, ben ik opeens van de telenet box test gesmeten ofzo ????
na 6 maanden testen opeens niks meer.
echt bizar.
@Master-Magic, wat vreemd! Lijkt me best dat je dan even contact opneemt om dit te laten nakijken in de systemen. Heb snel zelf even gekeken, maar kan niet direct een oorzaak achterhalen. Dus als je dit probleem nog steeds merkt op dit moment, bel je best even naar 015 66 66 66.
@Suzy daarnet eens tv aangestoken en had de telenetbox laten aanstaan en hij werkte opeens weer,
had die vannacht nog eens herstart nadat ik de foutmelding kreeg en dan kreeg ik een constant groot rond draaiende wieletje in het midden die niet stopte, na een half uur tv kijken was dit nog altijd hetzelfde en dan maar laten draaien.
kennelijk een connectie verloren met telenet ofzo om mijn activatie te doen en de box weer te doen werken of met de cloud een connectie verloren waar alle data van de box instaat ofzo.
en had weer dat probleem net van dat de box op 32% stond en verwijderde 2 bestanden en stond opeens weer op 34%.
ook zoiets bizar dit.
@Master-Magic, goed dat het terug werkt alleszins! En inderdaad vreemd dat je percentage af en toe toeneemt in plaats van afneemt, wanneer je iets verwijderd. Heb je dit toevallig al doorgegeven?