|
26.837
netweters
|
166.777
antwoorden
|
|
22.368
vragen
|
heb net de tvbox, voor de komende weken mijn vast opnames vastgelegd, staan mooi in het overzicht voor geplande opnames, maar in de tvbox
staan de herhalingen van de nieuwe opnames telkens ze worden uitgezonden aangeduid met een rood cirkeltje. dit betreft niet oude heruitzendingen, maar de nieuwe aflveringen, zoals bij "the rookie" die eerst op donderdag worden uitgezonden, en herhaald op zondag, die staan met het cirkeltje op donderdag en zondag, bij geplande opnames staat het goed.
had je niet met de digicorder, daar stond het met het rood bolletje op donderdag en niet meer op zondag als de herhaling van de nieuwe afleveringen in de gids staan.
nu heb ncis sydney, doc, en the rookie ingesteld op de dag dat ze voor het eerst worden afgespeeld, en die staan zondagavond nog eens in de tvgids met rood cirkeltje, gezien die zondagavond allemaal na elkaar nog eens worden uitgzonden
bij geavanceerde opnames heb ik aangeduid "deze en nieuwe afleveringen" ook geprobeerd met "enkel nieuwe afleveringen", maar zelfde resultaat.
ga ervan uit doordat ze bij geplande opnames maar 1 kaar staan dat ze dan ook maar 1 keer gaan opgenomen worden en niet nog eens op zondag.
is wel wat verwarrend zo in de tv gids.
nog een vraagje, hoeveel opnames kan je tegelijk opnemen met de de tvbox ?
alvast bedankt
Titel gewijzigd door sleeman(mod) | Vorige titel: net nieuwe tvbox geïnstalleerd en vraagje over opnames
@cercle schreef:heb net de tvbox, voor de komende weken mijn vast opnames vastgelegd, staan mooi in het overzicht voor geplande opnames, maar in de tvbox
staan de herhalingen van de nieuwe opnames telkens ze worden uitgezonden aangeduid met een rood cirkeltje. dit betreft niet oude heruitzendingen, maar de nieuwe aflveringen, zoals bij "the rookie" die eerst op donderdag worden uitgezonden, en herhaald op zondag, die staan met het cirkeltje op donderdag en zondag, bij geplande opnames staat het goed.
had je niet met de digicorder, daar stond het met het rood bolletje op donderdag en niet meer op zondag als de herhaling van de nieuwe afleveringen in de gids staan.
Dat is normaal. De TV-box herkent dat dit om dezelfde aflevering gaat en zal dit maar 1x opnemen, de eerst mogelijke uitzending op die zender. Het toont dus dat die aflevering opgenomen wordt, maar niet perse dat die specifieke uitzending (de herhaling) opgenomen wordt. Na de opname zal je ook zien dat de herhaling een vol rood bolletje krijgt, om aan te geven dat het reeds tussen je opnames staat.
@cercle schreef:nog een vraagje, hoeveel opnames kan je tegelijk opnemen met de de tvbox ?
Onbeperkt denk ik, zo lang je nog opslagruimte hebt in de cloud.
Met de Telenet TV-box kun je een onbeperkt aantal programma's tegelijk opnemen. Gezien opnames in de cloud, zijn er geen hardwarebeperkingen meer (tuners).
* Je hebt in totaal 200 uur aan cloud-opslagruimte ter beschikking.
* Als je meerdere TV-boxen in huis hebt, dan geldt de limiet van 200 uur voor alle toestellen samen.
* Standaard blijven cloud-opnames 60 dagen bewaard. Je kunt bij het inplannen handmatig kiezen om ze tot maximaal 1 jaar te bewaren.
bedankt voor de reactie, kwam vreemd over toen ik het zag, is ook pas de eerste dag met de box, is nog een beetje zoeken.
wel jammer dat je de tv gids niet kan instellen in je eigen volgorde, bij de digicorder had ik redelijk wat zendernummers aangepast naar wat voor mij
makkelijk was.
Dat kan niet rechtstreeks, maar in een 'profiel' kan je wel een persoonlijke nummering maken
Je moet gewoon een profiel maken
Je kan zo veel profiel maken als je wild
profiel Nederlands of actie profiel, actua, sport ...
Je kan dan gemakkelijk switchen en voor opnemen is zeer gemakkelijk alles samengevat volgens je eigen goesting