24767
netweters
|
152540
antwoorden
|
20718
vragen
|
Wij kunnen via de Telenet TV app geen opnames bekijken en geen terugkijk tv bekijken. We krijgen telkens een foutmelding.
Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Telenet tv Flow terugkijktv en opname probleem
@Janneke_Dust met tv flow heb je toch geen digicorder of tv box nodig 😉 dat is een app via internet abbo.
@Master-Magic schreef:@Janneke_Dust met tv flow heb je toch geen digicorder of tv box nodig 😉 dat is een app via internet abbo.
Kan je met TV flow opnemen? DE vraagsteller schrijft wel over opnames afspelen.
Met flow kan je normaal niet opnemen, je kan wel een programma in de cloud zogezegd laten opnemen maar je streamt een programma uit de cloud, terug kijkt tv kan ook met tv flow.
Ja ze kunnen opnemen tot 60 dagen blijf het op een cloud geheugen staan
Ze moeten geen tv box ,digicoder hebben
en terugkijk tv hebben ze ook zelfde als tv met kaartje
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/flow.html
We zijn van België. We hebben geen digicorder. De foutmelding geeft aan dat de dienst niet bereikbaar is.
Gooi de app er af en zet er terug op herstart de gsm of toestel eens
Al gedaan. Foutmelding blijft verschijnen.
Ondertussen hebben we vernomen dat dit issue opgelost zou zijn met de nieuwste release van December 2023.
Kunnen jullie ons even laten weten of jullie al dan niet terug opnames en terugkijk TV kunnen gebruiken via de Telenet TV-app?
Anders laten we dit graag opnieuw controleren door de achterliggende dienst.