Beantwoorden
Jeremy01
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Opnames werken niet op de Telenet TV-app

 Hallo,

 

sinds een paar weken zit ik met al mijn opnames altijd met die rode cirkels volledig of niet volledig. Natuurlijk kan ik deze niet bekijken want voor de app zijn deze nog niet afgerond. Iemand enige idee? 

heb alles al is reset, app terug gedownload zelfde met digicorder.

mvg

IMG_3247.jpeg

 

Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Opnames telent tv app

0 Likes
4 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opnames werken niet op de Telenet TV-app

@Jeremy01 de opnames op de app zijn niet allemaal te bekijken wegens uitzendrechten, deze kijk je dan beste op je digicorder, of spreken we hier over de Tv box ???


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jeremy01
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Opnames werken niet op de Telenet TV-app

Hallo,

nee het is effectief digicorder en ja ik zou ze gewoon willen casten naar mijn chromecast om deze ergens anders in huis te kunnen bekijken. Dat ging met alle opnames zonder probleem en ineens paar weken geleden ging niet meer.. pawpatrol en dergelijke.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5306
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opnames werken niet op de Telenet TV-app

@Jeremy01 de kijk rechten zullen veranderd zijn daarvoor, alles gaat nu via de cloud van opnames op de telenet tv app en terugkijk tv. 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5211
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames werken niet op de Telenet TV-app

Wat ik zou proberen:

Zet tijdelijk een router na de router van Telenet verbinding en de Digicorder. Hierdoor zal de Digicorder zijn verbinding met Telenet verliezen en zijn interactiviteit met Telenet. Als je dan naar een opname kijkt, kijk je effectief naar de opname op je Digicorder en niet naar de overeenstemmende opname uit de cloud van Telenet.

0 Likes