38686
netweters
|
14456
gesprekken
|
14650
vragen
|
Hoi,
Graag wou ik weten als wanneer men het Play More abonnement heeft kan men dan de Telenet TV app gebruiken om te kijken ?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het op aanvraag aanbod van Play More kan je inderdaad bekijken via de app (alle Streamz Premium+ content kan je dan trouwens ook met je Telenet account bekijken via de Streamz app). Zie Play More
Van de themazenders zijn er enkele niet beschikbaar in de app, ook de Stingray Music kanalen bekijk je enkel via de kabel, zie Overzicht digitale zenders Telenet
Ja!
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/play-more.html
Zie onderaan: "Hoe kijk ik Play More via Telenet"
Ben je Telenet TV-klant?
Dan kan je je abonnement makkelijk afsluiten via de website van Telenet of via de TV-shop. Als Telenet TV-klant kan je op verschillende manieren genieten van de beste series en films.
Je kan alle content (incl extra zenders) kijken via de telenet tv app.
Ook als ik geen internet abonnement heb bij Telenet en een andere ISP voor mijn internet ?
Voor de digibox , digicorder en tv box heb je internet telenet nodig
voor de rest niet
@Korvo schreef:Ook als ik geen internet abonnement heb bij Telenet en een andere ISP voor mijn internet ?
Voor een Digibox, Digicorder of CI+ heb je geen actief internet abonnement nodig; wel plaatst men normaal een (gratis bruikleen) modem om interactief te zijn.
Een TV-box moet wel aan een actief Telenet internet abonnement gekoppeld zijn.
Je kan de Telenet TV-app (met of zonder Play More) gebruiken als je een actief tv-abonnement hebt. Dit kan via CI+, Digibox/Digicorder of TV-Box zijn.