24762
netweters
|
152523
antwoorden
|
20715
vragen
|
Hoi,
Graag wou ik weten als wanneer men het Play More abonnement heeft kan men dan de Telenet TV app gebruiken om te kijken ?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het op aanvraag aanbod van Play More kan je inderdaad bekijken via de app (alle Streamz Premium+ content kan je dan trouwens ook met je Telenet account bekijken via de Streamz app). Zie Play More
Van de themazenders zijn er enkele niet beschikbaar in de app, ook de Stingray Music kanalen bekijk je enkel via de kabel, zie Overzicht digitale zenders Telenet
Ja!
https://www2.telenet.be/residential/nl/producten/telenet-tv/play-more.html
Zie onderaan: "Hoe kijk ik Play More via Telenet"
Ben je Telenet TV-klant?
Dan kan je je abonnement makkelijk afsluiten via de website van Telenet of via de TV-shop. Als Telenet TV-klant kan je op verschillende manieren genieten van de beste series en films.
Je kan alle content (incl extra zenders) kijken via de telenet tv app.
Ook als ik geen internet abonnement heb bij Telenet en een andere ISP voor mijn internet ?
Voor de digibox , digicorder en tv box heb je internet telenet nodig
voor de rest niet
@Korvo schreef:Ook als ik geen internet abonnement heb bij Telenet en een andere ISP voor mijn internet ?
Voor een Digibox, Digicorder of CI+ heb je geen actief internet abonnement nodig; wel plaatst men normaal een (gratis bruikleen) modem om interactief te zijn.
Een TV-box moet wel aan een actief Telenet internet abonnement gekoppeld zijn.
Je kan de Telenet TV-app (met of zonder Play More) gebruiken als je een actief tv-abonnement hebt. Dit kan via CI+, Digibox/Digicorder of TV-Box zijn.
Ik heb mijn probleem gemeld bij Telenet via Facebook Messenger.
Op 30 Mei 2023 kreeg ik antwoord van hun dat ik de app eens moest verwijderen en terug installeren.
Ik heb dan gezegd dat ik dit reeds heb gedaan en het probleem elders moet liggen daar ik ook niet via deze link https://www.telenet.tv/nl/home kan kijken.
Sindsdien heb ik nog vier keer proberen te communiceren via deze weg maar krijg totaal geen antwoord meer.
Dit is gewoon onbeschoft !
Ik heb twee Telenet CI+ modules voor mijn TV.
Dan betaal ik nog voor een CI+ modules het Play More abonnement.
Maar Telenet TV via de website of app werkt niet.
Dan maar met de helpdesk gechat.
Het blijkt dat je een Telenet Decoder moet hebben om Telenet TV te kunnen hebben via website of app.
Ze kunnen dat niet activeren voor mij omdat ik geen decoder heb.
Mijn vraag was dan waarom ze het niet kunnen activeren, dan zeiden ze dat de app verbinding maakt met de decoder om de app te laten werken, dus geen decoder dan werkt de app niet (wat een grote leugen).
Als je een decoder hebt en je gaat op vakantie en je zet de stroom uit de werkt Telenet TV en app nog steeds.
Ziezo hier sta ik dan !
Log eerst uit de app
Dan log je terug in opnieuw paswoord in voeren
Dan krijg je een wit scherm daar staan de CI+ modules op scherm 2 stuks onder elkaar
Dan zal je moeten zien welke je neemt nr 1 of nr 2 op 1 van staat play more op
Niet de juiste terug uitlogen en alles terug op nieuw doen maar de 2 de nemen
@luc55 schreef:Log eerst uit de app
Dan log je terug in opnieuw paswoord in voeren
Dan krijg je een wit scherm daar staan de CI+ modules op scherm 2 stuks onder elkaar
Dan zal je moeten zien welke je neemt nr 1 of nr 2 op 1 van staat play more op
Niet de juiste terug uitlogen en alles terug op nieuw doen maar de 2 de nemen
Als ik aan de stap kom waar ik kan kiezen tussen 1 of 2 (in mijn geval is de eerste Play More) en dan verder ga word ik terug naar het inlog scherm gebracht, dit via de app of browser.
Maar zoals ik al eerder zei heb ik contact gehad met Telenet Support en het antwoord is dat het NIET zal werken tenzij ik een decoder zou hebben.
Dit is natuurlijk belachelijk want als ze mij toegang zouden geven zou het wel werken.
Dus ik zou echt een decoder moeten hebben want dat staat namelijk in de voorwaarden.
Mijn vraag was dan waar ik dit kon vinden in de voorwaarden, het antwoord hierop was: helaas heb ik dit niet direct voor je
Maar wel weten dat het in de voorwaarden staan 🙄
Misschien zou ik dit moeten melden aan Test Aankoop.
Klanten met CI+ waren vroeger aangewezen op de Yelo-app, maar sinds die vervangen is door de Telenet TV-app zou men toegang moeten hebben via die app.
Anderzijds staat hier dan weer expliciet dat je geen toegang hebt en inderdaad een Digibox, Digicorder of TV-box moet hebben.
Heel verwarrend allemaal.