24773
netweters
|
152596
antwoorden
|
20720
vragen
|
Hello.
Kan je een programma opname programmeren zoals bij de digicorder.
Ik bedoel kan je de tijd zelf bepalen.
Bv:10 min voor het begint en 30 min na de duur van het programma.
Vandaag de eerste 10min.gemist van mijn programma.
Hebben jullie daar een oplossing voor?
Vriendelijke groeten
Francis
Titel gewijzigd door: KimDG (mod) | Vorige titel: TV Box opname tijd
Opgelost! Ga naar oplossing.
Neen, dat kan je nog steeds niet!
Toekomstmuziek?
Als de zenders steeds het juiste uitzendschema aan Telenet bezorgen is er geen probleem.
Ik neem dagelijks 1 of meerdere programma's op en heb hier nog maar zelden een probleem mee gehad en heb de TV-box al bijna 3 jaar.
Dat is dan spijtig hier gebeurd het regelmatig op de Franse zender TF1
Bedankt voor de reactie
best doorgeven aan telenet dan zetten ze op de lijst bij de rest
ik dacht dat was opgelost dat werd gezegd hier dat niet veel meer op te lossen was op de box na 3 jaar
@luc55 dat zal met de verplichte reclame opgelost worden dat je programma op tijd begint (de Vlaamse zenders) de rest krijgt altijd de start tijd van de EPG van de zender, als die zender de info niet op tijd aanbrengt bij telenet dan kan er verschil op zitten, gebeurt veel op de play zenders ook.
play zenders en vtm zenders ga je altijd kunnen opvragen( verplichte reclame ) dus op tijd of niet heeft geen belang meer maar voor de andere wel daar veranderd niets voor maar wel stuk gemist
De TV Box: 1 stap vooruit en 3 stappen achteruit...
En dat na 3 jaar gesukkel...
Komaan zeg Telenet, dat is toch een basisservice.. de tijdsduur van je opname instellen!
Zoiets kan toch elke beginnende ITer programmeren...
Bedankt voor de tip
@Ex-Netweter schreef:
De TV Box: 1 stap vooruit en 3 stappen achteruit...
En dat na 3 jaar gesukkel...Komaan zeg Telenet, dat is toch een basisservice.. de tijdsduur van je opname instellen!
Zoiets kan toch elke beginnende ITer programmeren...
Er zijn geen plannen om deze functie terug te brengen naar de TV-box. Men heeft sinds de lancering van de TV-box ontzettend hard gewerkt aan de starttijden van de programma's. Maar dit hangt hoofdzakelijk af van wat de zenders aanleveren. Als er daar een afwijking in zit die te kort op de live-uitzending zit, kan dit helaas niet meer gecorrigeerd worden.
Wat Telenet wel consequent doet bij de TV-box (omdat dit vanuit de cloud komt) is na uitzending van een programma de begin- en eindtijd van terugkijk-tv aanpassen wanneer ze merken dat er een groot verschil is. Alleen duurt het soms 2-3 dagen voordat dit opgemerkt en aangepast wordt, dus klanten die de dag zelf direct hun programma's kijken, merken deze "verbetering" dan niet.