24818
netweters
|
152926
antwoorden
|
20752
vragen
|
Sinds begin deze week weer klant bij Telenet. Of dit de juist stap was twijfel ik toch weer aan.
Begin deze week de modem + decoder opgehaald in de Telenet winkel. Bij de registratie in de winkel liep het al fout. De apparatuur kon niet geregistreerd worden. Toch de apparatuur mee gekregen met de vraag om zelf contact op te nemen met de klantendienst want "dan komt het wel goed".
De modem was geen enkel probleem. Die werkte binnen 5 minuten. De decoder is echter een ander verhaal. Deze geeft fout CS1011. Nu 2x met de klantendienst gesproken, geen oplossing. Vandaag is er een monteur geweest, digibox vervangen door eenzelfde model en daarna door de laatste nieuwe. Het probleem blijft bestaan. Moet na het weekend nog maar eens proberen.
Ook heb ik alleen maar foutmeldingen op mytelenet.be en in de app. Ik kan simkaarten niet aanpassen want er is een technisch probleem. Ik kan geen verbruik zien in de app want dat is er weer een technisch probleem.
Wie moet ik bellen of wat moet ik doen om deze zaken eens en voor altijd opgelost te krijgen?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Error CS1011 decoder
Opgelost! Ga naar oplossing.
Website telenet:
CS1011
Ga naar het diagnosescherm in je Telenet TV-box via> Systeem > Diagnose. Check of je TV-box nog met het internet is verbonden.
Zover kom ik niet. De decoder heeft zijn software niet kunnen ophalen en zit nog steeds in de installatie fase.
De UTP kabel is getest met een ander apparaat en die krijgt toegang tot het internet. Daar gaat niets mis. De coax heb ik rechtstreeks in mijn tv gedaan en ook daar zit signaal op. M.i. is dit echt een administratief probleem.
Het probleem is inmiddels opgelost. Het bleek een fout te zijn in de administratie van de decoders in de backend. Een expert heeft er naar gekeken en opgelost. Na anderhalve week kon ik eindelijk weer tv kijken.