Opnieuw klant maar TV-box geeft CS1011 foutmelding
Sinds begin deze week weer klant bij Telenet. Of dit de juist stap was twijfel ik toch weer aan.
Begin deze week de modem + decoder opgehaald in de Telenet winkel. Bij de registratie in de winkel liep het al fout. De apparatuur kon niet geregistreerd worden. Toch de apparatuur mee gekregen met de vraag om zelf contact op te nemen met de klantendienst want "dan komt het wel goed".
De modem was geen enkel probleem. Die werkte binnen 5 minuten. De decoder is echter een ander verhaal. Deze geeft fout CS1011. Nu 2x met de klantendienst gesproken, geen oplossing. Vandaag is er een monteur geweest, digibox vervangen door eenzelfde model en daarna door de laatste nieuwe. Het probleem blijft bestaan. Moet na het weekend nog maar eens proberen.
Ook heb ik alleen maar foutmeldingen op mytelenet.be en in de app. Ik kan simkaarten niet aanpassen want er is een technisch probleem. Ik kan geen verbruik zien in de app want dat is er weer een technisch probleem.
Wie moet ik bellen of wat moet ik doen om deze zaken eens en voor altijd opgelost te krijgen?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Error CS1011 decoder
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
foutmelding
-
TV-box