Beantwoorden
DC2328
Experienced Beetjesweter
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Opnieuw klant maar TV-box geeft CS1011 foutmelding

Sinds begin deze week weer klant bij Telenet. Of dit de juist stap was twijfel ik toch weer aan.

Begin deze week de modem + decoder opgehaald in de Telenet winkel. Bij de registratie in de winkel liep het al fout. De apparatuur kon niet geregistreerd worden. Toch de apparatuur mee gekregen met de vraag om zelf contact op te nemen met de klantendienst want "dan komt het wel goed".

De modem was geen enkel probleem. Die werkte binnen 5 minuten.  De decoder is echter een ander verhaal. Deze geeft fout CS1011. Nu 2x met de klantendienst gesproken, geen oplossing. Vandaag is er een monteur geweest, digibox vervangen door eenzelfde model en daarna door de laatste nieuwe. Het probleem blijft bestaan. Moet na het weekend nog maar eens proberen.

Ook heb ik alleen maar foutmeldingen op mytelenet.be en in de app. Ik kan simkaarten niet aanpassen want er is een technisch probleem. Ik kan geen verbruik zien in de app want dat is er weer een technisch probleem.

Wie moet ik bellen of wat moet ik doen om deze zaken eens en voor altijd opgelost te krijgen?

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Error CS1011 decoder

0 Likes
5 reacties
Marc9820
Experienced Meerweter
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Website telenet:

CS1011

Controleer je internetverbinding

Ga naar het diagnosescherm in je Telenet TV-box via> Systeem > Diagnose. Check of je TV-box nog met het internet is verbonden.

0 Likes
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

0 Likes
DC2328
Experienced Beetjesweter

Zover kom ik niet. De decoder heeft zijn software niet kunnen ophalen en zit nog steeds in de installatie fase. 
De UTP kabel is getest met een ander apparaat en die krijgt toegang tot het internet. Daar gaat niets mis. De coax heb ik rechtstreeks in mijn tv gedaan en ook daar zit signaal op. M.i. is dit echt een administratief probleem.

0 Likes
DC2328
Experienced Beetjesweter

Het probleem is inmiddels opgelost. Het bleek een fout te zijn in de administratie van de decoders in de backend. Een expert heeft er naar gekeken en opgelost. Na anderhalve week kon ik eindelijk weer tv kijken.

bert_
Moderator
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Thx voor feedback! Leuk om te lezen dat het hiermee is opgelost. Ik heb je bericht dan ook gemarkeerd als de oplossing. 

gr

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes