Beantwoorden
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Overbelasting telenettv.be

Zonet volgde ik de voorbeschouwing van Liverpool - Bayern zonder al te veel problemen op VIER via telenettv.be. Maar bij het betreden van het veld begon de stream opeens zwaar te haperen. Dit lijkt me een overbelasting van de website wegens te veel gelijktijdige gebruikers aangezien het net voor de match begint. Hebben er hier nog mensen last van?

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Overbelasting telenettv.be

@Hofkens, ik heb dit eens doorgegeven aan één van de engineers en hij gaf aan dat dit normaal geen overbelasting kan zijn op dit moment, gezien er nog maar een klein deel van de klanten gebruik maakt van de TV-app. 

 

Er zijn enkele aspecten die belangrijk zijn om te weten, handig voor wanneer je dit nog eens zou voor hebben. 

 

  • Hoe was je verbonden, via WiFi of via kabel?
  • Had je het in een andere browser ook? 
  • Was het opgelost nadat je de stream opnieuw opstartte? Best om altijd een 20 seconden te wachten. 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Overbelasting telenettv.be


@Suzy  schreef:

@Hofkens, ik heb dit eens doorgegeven aan één van de engineers en hij gaf aan dat dit normaal geen overbelasting kan zijn op dit moment, gezien er nog maar een klein deel van de klanten gebruik maakt van de TV-app. 

 

Er zijn enkele aspecten die belangrijk zijn om te weten, handig voor wanneer je dit nog eens zou voor hebben. 

 

  • Hoe was je verbonden, via WiFi of via kabel?
  • Had je het in een andere browser ook? 
  • Was het opgelost nadat je de stream opnieuw opstartte? Best om altijd een 20 seconden te wachten. 

 


Ik was verbonden met wifi, maar had geen problemen met andere streamings zoals bijvoorbeeld vrt.nu, vier.be, de Eurosport Player, playsports.be, ...

In een andere browser heb ik het niet getest, zal dit volgende keer proberen.

Heb inderdaad aantal keer de stream stopgezet en later opnieuw geprobeerd en dan ging het enkele seconden goed maar daarna opnieuw haperingen.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Overbelasting telenettv.be

@Hofkens, bedankt voor die informatie, ik geef het door! Moest je dit nog eens opmerken bij zo'n live wedstrijd. Laat het dan zeker weten! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.