24757
netweters
|
152406
antwoorden
|
20700
vragen
|
Wat is er aan de hand met PLAY 6 kan deze niet meer bekijken via de TV-app op de computer, ging gisteren al heel moeizaam
en nu niets meer?
Er lijkt inderdaad iets mis mee (de TV-app crasht soms zelfs bij mij) hier ga je echter zelf geen oplossing voor vinden. Enige wat je kan doen is melden aan de klantendienst en afwachten.
In de tussentijd kan je wel opnemen of terugkijk TV gebruiken. Live kijken kan ook via de GoPlay-app.
Het zelfde probleem doet zich bij mij voor op Play Crime, Discovery en mogelijk nog andere zenders...
@Janneke_Dust Of een bug in de app, heb gisteren een update gehad van de Telenet tv app, als ik play6 wil kijken dan gaat de app in de helft staan.
typisch update doen om het te verknoeien
Geen conclusies trekken op basis van beperkte info, ik zit op de beta versie en die was al eerder geüpdate dus ik betwijfel dat het iets te maken heeft met die app update.
Intussen werkt het weer; dat is het voornaamste.
Houd er ook rekening mee, het EK is bezig dat zorgt ook voor een hoger aantal kijkers en dat heeft mogelijk ook een impact op de stabiliteit van de Telenet TV-app en website. Maar uiteindelijk blijft het gissen. Doet het probleem zich opnieuw voor, contacteer dan best de klantendienst.
Overbelasting app zou wel kunnen zijn er zijn veel gebruikers nu zeker en toevallig rond het tijdstip voetbal van de Belgen
En de Play zenders uit zetten is slim gezien wand de klachten komen in eigen huis binnen